Transplantologia dla dzieci – drugie życie pluszaków

Transplantologia dla dzieci – drugie życie pluszaków
Akcja Second Life Toys, z siedzibą w Japonii, zorganizowała „szpital”, do którego przyjmuje zepsute dziecięce zabawki, by przeszczepić im specjalnie przygotowaną kończynę, dlatego żyrafa z psią nogą, czy też słoń z trąbą z wiewiórczego ogona to nie mutacje genetyczne...
O autorze
1 min czytania 2017-05-10

… a celowa akcja uświadamiająca problem,  jakim jest brak organów do przeszczepów.

Liczba dziecięcych organów, które oddawane są do przeszczepów jest bardzo mała. Jest to wszechobecny problem, jednak w szczególności dotykający Japonię. Nie mówi się o nim również w mediach społecznościowych.

Twórcy kampanii chcą, by temat ten był powszechnie obecny w społeczeństwie. Celem jest również podniesienie świadomości ludzi w tym temacie.

Jesteście ciekawi, jak działa akcja? Zobaczcie film:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Argentyńska Fundacja Transplantacji Wątroby wraz z DDB Argentina stworzyła kampanię na rzecz zwiększania świadomości na temat zostawania dawcami narządów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z pomocą argentyńskich artystów odtworzyli najbardziej poszukiwane organy na listach oczekujących do przeszczepu. Organy zostały zapakowane do toreb na śmieci i stworzono z nich wystawę na ulicach Buenos Aires, gdzie wszyscy mogli zobaczyć wiadomość: „tam są narządy, które nigdy nie zostaną przekazane. Nie marnuj życia, zostań dawcą”.

Ludzie szybko zaczęli podejmować działania, dzieląc się informacjami w mediach społecznościowych – używając hashtagu STOPTRASHPLANT. Zobaczcie zdjęcia:

PS2

Pamiętacie historię skończonego dupka, który został bohaterem? Jeśli nie przypominamy ją  →  tutaj