… a celowa akcja uświadamiająca problem, jakim jest brak organów do przeszczepów.
Liczba dziecięcych organów, które oddawane są do przeszczepów jest bardzo mała. Jest to wszechobecny problem, jednak w szczególności dotykający Japonię. Nie mówi się o nim również w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Twórcy kampanii chcą, by temat ten był powszechnie obecny w społeczeństwie. Celem jest również podniesienie świadomości ludzi w tym temacie.
Jesteście ciekawi, jak działa akcja? Zobaczcie film:
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Argentyńska Fundacja Transplantacji Wątroby wraz z DDB Argentina stworzyła kampanię na rzecz zwiększania świadomości na temat zostawania dawcami narządów.
Z pomocą argentyńskich artystów odtworzyli najbardziej poszukiwane organy na listach oczekujących do przeszczepu. Organy zostały zapakowane do toreb na śmieci i stworzono z nich wystawę na ulicach Buenos Aires, gdzie wszyscy mogli zobaczyć wiadomość: „tam są narządy, które nigdy nie zostaną przekazane. Nie marnuj życia, zostań dawcą”.
Ludzie szybko zaczęli podejmować działania, dzieląc się informacjami w mediach społecznościowych – używając hashtagu STOPTRASHPLANT. Zobaczcie zdjęcia:
PS2
Pamiętacie historię skończonego dupka, który został bohaterem? Jeśli nie przypominamy ją → tutaj.