Warto przy okazji wspomnieć, że to nie pierwszy kontakt Treflików (głównego brandu Trefla), z wirtualnym światem. Na początku 2023 roku, dzięki współpracy z RedDeerGames, Trefliki pojawiły się na konsolach Nintendo.
– Rodzina Treflików to dla nas kluczowy brand, oparty na animacji dla dzieci stworzonej w KAZstudiu i jednym z naszych strategicznych celów jest rozwój tego brandu w kraju i za granicą. Wejście w sektor gier mobilnych daje nam ogromne możliwości dotarcia, z tym oraz innymi własnymi brandami, do odbiorców na całym świecie. To duży krok w rozwoju nie tylko Trefla, ale też całej Grupy Trefl. – mówi Kazimierz Wierzbicki, Właściciel i Założyciel Grupy Trefl.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Gry będą wydawane pod brandem Trefl eGames i jak zapowiada producent, podobnie jak tradycyjne gry planszowe, poza tym, że będą świetną rozrywką i będą wpisywały się w trendy najchętniej pobieranych aplikacji, będą miały charakter edukacyjny – rozwijały spostrzegawczość, czy uczyły dobrych nawyków. Pierwsze gry będą służyły do szybkich rozgrywek, natomiast na koniec roku planowana jest premiera Treflix Endless Runner, gra z bardzo popularną mechaniką wyścigu, przeznaczona nawet do dwu, trzygodzinnego grania. Większe produkcje, w tym gra fabularna, zaplanowane są na lata 2024-2025.
– Wystarczy spojrzeć na globalny przychód z gier mobilnych, który w ubiegłym roku wyniósł 167 bln dolarów, żeby zrozumieć, jak wielki potencjał jest w tym sektorze, a wiemy, że on stale rośnie. Dla nas to oczywisty i naturalny kierunek w rozwoju oferty. Tworząc aplikacje z grami, chcemy korzystać z naszych najlepszych gier planszowych (jak Spy Guy), dzięki czemu dzieci będą mogły zabrać swoją ulubioną grę w podróż, do samolotu, samochodu, czy pociągu. Bardzo dużą uwagę przywiązujemy do tego, żeby to były produkty bezpieczne dla dzieci i rozwijające – mówi Jacek Behnke, Prezes Zarządu Trefl S.A.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W skład Trefl eGames wchodzi pięcioosobowy zespół, składający się z programistów, game designerów i grafików. Na czele zespołu stanęła Marta Frankel-Dominik, przez ostatnie dwa lata w roli dyrektora działu odpowiedzialna za rozwój wydawniczych gier na Nintendo Switch, Microsoft Xbox oraz Sony Playstation.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Branża gamedev od zawsze mnie fascynowała, a od czterech lat miałam okazję pracować z największymi graczami na tym rynku. Możliwość tworzenia od postaw sektora eGames w Treflu, marki obecnej w każdym polskim domu i organizacji o tak głębokich tradycjach, jest dla mnie niesamowitym zaszczytem i ekscytującym wyzwaniem. Znam ten rynek bardzo dobrze i wiem, że to, co przygotowujemy, będzie świetną ofertą dla dzieci i rodziców – mówi Marta Frankel-Dominik.
Trefl nie zapomniał o swoim najliczniejszym gronie fanów, miłośnikach puzzli. W planach są także aplikacje do wirtualnego układania puzzli, zarówno dla najmłodszych, jak i dla dorosłych, o wysokim stopniu trudności. Poza telefonami, gry będzie można pobrać również na tablety. Wszystkie tytuły będą dostępne w 11 wersjach językowych.
PS Robert Makłowicz i Make Life Harder promują grę towarzyską Trefla
Marka Trefl postanowiła zakończyć zeszły rok mocnym akcentem reklamowym, zapraszając do współpracy przy promocji gry towarzyskiej „Po prostu P” Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder.