Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Triumph wprowadza cyfrowe paszporty produktów

Triumph wprowadza cyfrowe paszporty produktów
Marka bieliźniana Triumph wprowadza Cyfrowe Paszporty Produktów, które zapewnią klientom dostęp do pełnej historii kupowanych towarów.
O autorze
1 min czytania 2025-02-14

Cyfrowe Paszporty Produktów, dostępne po zeskanowaniu kodu QR lub kliknięciu linku prowadzącego do platformy e-commerce, zawierają m.in. informacje na temat tkanin, z których uszyto produkt i fabryk, w których powstają poszczególne elementy bielizny. Ponadto uruchamiając Cyfrowy Paszport, konsumenci uzyskają dostęp również do wiadomości o źródłach pochodzenia materiałów, tkanin, łańcuchach dostaw, i certyfikacji.

Jako pierwsze w Cyfrowy Paszport Produktu wyposażone zostały modele biustonoszy Amourette, a w przyszłości planowane jest rozszerzenie tej funkcjonalności na kolejne linie. W ten sposób Triumph stawia na jakość, przejrzystość i odpowiedzialność.

– Biustonosz to złożony produkt. Od różnorodnych koronek pozyskiwanych z wielu krajów po zaawansowane komponenty projektu – każdy element biustonosza wymaga starannego doboru odpowiednich dostawców i dbałości o szczegóły. Cyfrowy Paszport Produktu to nasz sposób na umożliwienie konsumentom zrozumienia pełnej ścieżki zakupu. Stale rozwijamy metody zwiększania świadomości o pochodzeniu produktów, które oferujemy, a ten krok jest kluczowy w naszej misji zapewnienia przejrzystości i odpowiedzialnych praktyk w całym łańcuchu dostaw – mówi Vera Galarza, Global Head of Sustainability w Triumph.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach wdrażania Cyfrowego Paszportu Produktu Triumph nawiązał współpracę z partnerem zajmującym się ograniczaniem emisji dwutlenku węgla i jego wpływu na środowisko, firmą Vaayu.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Cyfrowy Paszport Produktu – rewolucja w zakupach?

Ze 100 miliardów wyprodukowanych ubrań każdego roku, aż 92 miliony ton trafia do wysypisk śmieci. Gwałtowny rozwój e-commerce pociągnął za sobą znaczne konsekwencje dla środowiska. W 2020 roku – kiedy cały świat przerzucił się na zakupy online – wysyłka i zwroty produktów odpowiadały za 37% ogólnych emisji gazów cieplarnianych. Liczby jasno pokazują, że nasza wygoda zakupowa to znaczne koszty dla ekologii. Europa zaczęła więc w tym temacie działać, aby zwiększyć świadomość konsumentów o wpływie produktów na środowisko podczas decyzji zakupowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się