Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Triumph wprowadza cyfrowe paszporty produktów

Triumph wprowadza cyfrowe paszporty produktów
Marka bieliźniana Triumph wprowadza Cyfrowe Paszporty Produktów, które zapewnią klientom dostęp do pełnej historii kupowanych towarów.
O autorze
1 min czytania 2025-02-14

Cyfrowe Paszporty Produktów, dostępne po zeskanowaniu kodu QR lub kliknięciu linku prowadzącego do platformy e-commerce, zawierają m.in. informacje na temat tkanin, z których uszyto produkt i fabryk, w których powstają poszczególne elementy bielizny. Ponadto uruchamiając Cyfrowy Paszport, konsumenci uzyskają dostęp również do wiadomości o źródłach pochodzenia materiałów, tkanin, łańcuchach dostaw, i certyfikacji.

Jako pierwsze w Cyfrowy Paszport Produktu wyposażone zostały modele biustonoszy Amourette, a w przyszłości planowane jest rozszerzenie tej funkcjonalności na kolejne linie. W ten sposób Triumph stawia na jakość, przejrzystość i odpowiedzialność.

– Biustonosz to złożony produkt. Od różnorodnych koronek pozyskiwanych z wielu krajów po zaawansowane komponenty projektu – każdy element biustonosza wymaga starannego doboru odpowiednich dostawców i dbałości o szczegóły. Cyfrowy Paszport Produktu to nasz sposób na umożliwienie konsumentom zrozumienia pełnej ścieżki zakupu. Stale rozwijamy metody zwiększania świadomości o pochodzeniu produktów, które oferujemy, a ten krok jest kluczowy w naszej misji zapewnienia przejrzystości i odpowiedzialnych praktyk w całym łańcuchu dostaw – mówi Vera Galarza, Global Head of Sustainability w Triumph.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach wdrażania Cyfrowego Paszportu Produktu Triumph nawiązał współpracę z partnerem zajmującym się ograniczaniem emisji dwutlenku węgla i jego wpływu na środowisko, firmą Vaayu.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Cyfrowy Paszport Produktu – rewolucja w zakupach?

Ze 100 miliardów wyprodukowanych ubrań każdego roku, aż 92 miliony ton trafia do wysypisk śmieci. Gwałtowny rozwój e-commerce pociągnął za sobą znaczne konsekwencje dla środowiska. W 2020 roku – kiedy cały świat przerzucił się na zakupy online – wysyłka i zwroty produktów odpowiadały za 37% ogólnych emisji gazów cieplarnianych. Liczby jasno pokazują, że nasza wygoda zakupowa to znaczne koszty dla ekologii. Europa zaczęła więc w tym temacie działać, aby zwiększyć świadomość konsumentów o wpływie produktów na środowisko podczas decyzji zakupowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się