Od ćwierćwiecza obserwujemy, jak potężnym motorem napędowym w świecie marketingu jest rywalizacja. Marki próbując zyskać uwagę konsumentów, wprowadzają nowe, ulepszone produkty, usługi i strategie komunikacji. Ich rywale, chcąc przebić tę ofertę, tworzą jeszcze bardziej odważne i innowacyjne koncepty. A na to znowu reaguje konkurencja. Tak powstaje idealnie działający mechanizm, którego efektem są coraz skuteczniejsze kampanie. W naturalny sposób przekłada się to na działanie konkursu Effie, który cały czas rozwija się i pracuje, aby inspirować do efektywności.
Zobacz również
Dlatego tegorocznej edycji Effie Awards Poland przyświecać będzie myśl, że rywalizacja napędza efektywność, motywując do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i ciągłego doskonalenia.
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane od 1.01.2023 r. do 31.03.2024 r. Do rywalizacji można dołączyć w trzech terminach:
- I termin: do 7 czerwca 2024 r.
- II termin: do 21 czerwca 2024 r.
- III termin: do 5 lipca 2024 r.
Gala odbędzie się 5.11.2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Aktualności dotyczące tegorocznej edycji konkursu można śledzić pod adresem https://awards.effie.pl/ oraz w mediach społecznościowych wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.