Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland [PATRONAT]

Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland [PATRONAT]
Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.
O autorze
1 min czytania 2024-05-23

Od ćwierćwiecza obserwujemy, jak potężnym motorem napędowym w świecie marketingu jest rywalizacja. Marki próbując zyskać uwagę konsumentów, wprowadzają nowe, ulepszone produkty, usługi i strategie komunikacji. Ich rywale, chcąc przebić tę ofertę, tworzą jeszcze bardziej odważne i innowacyjne koncepty. A na to znowu reaguje konkurencja. Tak powstaje idealnie działający mechanizm, którego efektem są coraz skuteczniejsze kampanie. W naturalny sposób przekłada się to na działanie konkursu Effie, który cały czas rozwija się i pracuje, aby inspirować do efektywności.

Dlatego tegorocznej edycji Effie Awards Poland przyświecać będzie myśl, że rywalizacja napędza efektywność, motywując do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i ciągłego doskonalenia.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane od 1.01.2023 r. do 31.03.2024 r. Do rywalizacji można dołączyć w trzech terminach:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • I termin: do 7 czerwca 2024 r.
  • II termin: do 21 czerwca 2024 r.
  • III termin: do 5 lipca 2024 r.

Gala odbędzie się 5.11.2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Aktualności dotyczące tegorocznej edycji konkursu można śledzić pod adresem https://awards.effie.pl/ oraz w mediach społecznościowych wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się