Trzech specjalistów z polskiej branży komunikacji marketingowej zasiądzie w Jury EACA Euro Effie 2016

European Association of Communications Agencies (EACA) ogłosiło listę jurorów tegorocznej edycji Euro Effie Awards.
O autorze
1 min czytania 2016-06-07

Do 15 czerwca na pierwszym etapie oceny zgłoszeń jurorzy, pod przewodnictwem Dan’a Burdett’a –  Global  Brand  Vice  President  Snickers  w  Mars,  wyłonią  finalistów  do  drugiego  etapu,  który  odbędzie  się  30  czerwca. 

W tym roku w jury znalazło się troje reprezentantów z Polski: Małgorzata Lubelska, Dyrektor Marketingu w Grupie  Żywiec, Bartek Gołębiowski  – Management & Creative Director w  agencji Gong  oraz  Jacek Karolak, Dyrektor Strategiczny w agencji K2. Będą oceniać kampanie na pierwszym etapie obrad konkursowych. 

Jury Euro Effie złożone jest ze specjalistów z branży komunikacji marketingowej z 20 krajów Europy, zarówno ze  strony agencji, jak i klientów. Każdy z ekspertów, dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i kompetencjom, pomoże  wyłonić najlepsze kampanie, które otrzymają nominacje.

Przy ocenianiu kampanii, jurorzy biorą pod uwagę szeroki zakres czynników, decydując tym samym czy zostanie  ona zakwalifikowana do drugiego etapu obrad i ostatecznie do nagrody. Kryteria oceny podzielone są na cztery  obszary: Wyzwanie strategiczne, Strategia kreatywna, Wprowadzenie idei w życie oraz Efektywność działań.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Miałem  to  szczęście  pracować w  swojej  karierze  ze  świetnymi markami  i  doskonale rozumiem, jakie to uczucie rywalizować i zdobyć statuetkę Effie,  dlatego  tym  bardziej  jestem  zaszczycony  mogąc  przewodniczyć  obradom  jury jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności komunikacji  marketingowej  na  świecie”,  powiedział  Dan  Burdett,  tegoroczny  przewodniczący Jury Euro Effie.

Pełna lista jurorów dostępna jest na stronie Euro Effie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się