Edukacja w zakresie samobadania i podkreślanie ogromnej istotności regularnego potwierdzania swojego zdrowia ratują życia i trzymają raka na dystans. W TATUUM dbamy o Kobiety i ich holistyczne zdrowie na wielu poziomach. Dlatego z okazji obchodów Różowego Października – Miesiąca Świadomości Raka Piersi wraz z Fundacją Rak’n’Roll ruszamy ze wspólną akcją „TUUGETHER Against Breast Cancer”, która jest przedłużeniem wrześniowej kampanii brandu, promującej hasło „The Fashion Of Being Tuugether”.
– Moda na bycie razem to nie kolejny claim sugerujący, że marka jest zaangażowana, a na koniec dnia i tak chodzi po prostu o produkt. Nam naprawdę chodzi o Kobiety i wszystko, co ich dotyka. Chcemy towarzyszyć im zarówno w radosnych, jak i trudnych momentach, chcemy dzielić się z nimi wiedzą i zachęcać do dbania o siebie, o swoje zdrowie. Dlatego już kolejny raz angażujemy się w tematy społeczne. Tym razem połączyliśmy siły z jedną z najbardziej znanych ze swojej pomocowej mocy fundacji – Rak’n’Roll, aby wspólnie mówić o profilaktyce, diagnostyce, terapii i istotności bycia TUUGETHER – mówi Zuzanna Wesołowska-Kubiak, Dyrektor Marketingu w TATUUM.
Zobacz również
Pink, love & RAK’N’ROLL
Fundacja RAK’N’ROLL powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym w podobnej sytuacji. Od samego początku celem fundacji było tworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej i przełamywanie tabu związanego z podejściem do choroby w Polsce, wysyłając przy tym mnóstwo pozytywnej energii. Idea pozytywności i chęć wspierania kobiet w walce o godność i kobiecość zaowocowała połączeniem się w działaniach z TATUUM w kampanii „TUUGETHER Against Breast Cancer”.
Stronger Tuugether
W TATUUM wierzymy, że przebywanie z innymi sprawia, że życie nabiera kolorów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pomaganie, wspieranie siebie nawzajem i niezwykle zwykła obecność to rzeczy, które ładują ludzkie baterie i rozgrzewają serca. A jest to szczególnie ważne w momentach, kiedy musimy zmierzyć się z życiowymi trudnościami. W najnowszej kampanii razem z merytorycznym wsparciem fundacji Rak’n’Roll podpowiadamy, jak wspierać osoby, które mierzą się z chorobą onkologiczną, by stanowić dla nich rzeczywiste oparcie. Oprócz tego do bycia TUUGETHER zaprosiliśmy wiele gwiazd, osobowości medialnych i influencerów, by zwiększyć zasięg naszego edukacyjnego impactu! Dołączyły do nas bohaterki ostatniej kampanii – Magda Mołek i Bogna Sworowska, ale także Joasia Jabłczyńska, Maja Hyży, Kasia Bujakiewicz i wiele innych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pink is my power colour
Róż bardziej niż kolorem, jest emocją. Symbolizuje przyjaźnie i głębokie relacje, a jego intensywny odcień motywuje i zachęca do działania. Poza tym to oczywiście kolor październikowej akcji – Miesiąca Świadomości Raka Piersi. Z tych dwóch powodów limitowana kolekcja koszulek, których sprzedaż wspiera Fundację Rak’n’Roll bazuje właśnie na tej barwie.
Linię zaprojektowaliśmy tak, by każda z kobiet znalazła coś dla siebie. Na ultrapozytywnym odcieniu różu, który pasuje absolutnie do każdego typu urody, umieściliśmy zarówno minimalistyczne, jak i obszerniejsze nadruki.
Koszulki powstały przede wszystkim po to, by pomagać, ale projektując modę w TATUUM, zawsze myślimy o funkcjonalności! W październiku w naszych mediach społecznościowych nie zabraknie modowych inspiracji o tym, jak zestawiać róż z innymi elementami szafy kapsułowej i tworzyć stylizacje na różnorodne okazje.
Różowe rozmowy pozytywne
Kampanię „TUUGETHER Against Breast Cancer” oficjalnie zainaugurowało wyjątkowe i jedyne tego rodzaju wydarzenie – Różowe Rozmowy Pozytywne. To panel dyskusyjny, przepełniony kobiecą energią i oczywiście pozytywnością, który odbył się 4 października w salonie TATUUM w Westfiel Mokotów.
Rozmowy poprowadziła Agnieszka Cegielska, a gościnami były dziennikarka, prezenterka i youtuberka Magda Mołek, modelka i businesswoman Bogna Sworowska oraz psychoonkolog Małgosia Ciszewska-Korona z Fundacji Rak’n’Roll. Spotkanie odbyło się w zamkniętym gronie, a zaprosiliśmy na nie przede wszystkim nasze najbardziej lojalne klientki TATUUM.