Po dwóch latach od rozpoczęcia prac nad nowym medium skierowanym do młodych, TVP uruchomiło stronę SwipeTo.pl. Serwis koncentruje się wokół tematów lifestyle’owych takich jak muzyka, sport, gaming, filmy i seriale, moda, sztuka, nowe technologie, a także zdrowie psychiczne.
Ku zaskoczeniu wielu, inicjatorzy projektu informują, że SwipeTo to inkluzywny serwis ponad podziałami, który powstał jako odpowiedź na „dynamicznie zmieniający się sposób konsumpcji mediów”. Twórcy mają na celu dotarcie do młodych ludzi zarówno z wielkich miast jak i małych polskich miejscowości, aby informować o tym, co ważne tu i teraz dla pokolenia Z oraz Y.
Zobacz również
Bo nie interesuje nas, po której jesteście stronie – po prawej, po lewej, po obu, czy po żadnej – czytamy w serwisie.
Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, na czele redakcji stanął Bartłomiej Jakubowski. W tworzenie portalu została zaangażowana zróżnicowana 30-osobowa redakcja, w skład której wchodzą znani twórcy podcastów oraz influencerzy. W efekcie portal serwuje rozmaite treści – od artykułów, felietonów, przez podcasty po materiały wideo i sety muzyczne.
Serwis dostępny jest również w formie aplikacji na urządzenia mobilne z systemem IOS i Android.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Dla nas prawda ma zawsze dobry smak, nawet jeżeli jest gorzka. Dlatego nie zakładamy odpowiedzi z góry. Nie boimy się ryzyka. Bo tylko ryzykując, można odnaleźć sens ukryty gdzieś między clickbaitami. I tylko tak można przekazać Wam wszystko, co ważne tu i teraz – przekonują twórcy SwipeTo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Hasło „Tu i teraz” pojawia się również w centrum kampanii outdoorowej i digitalowej promującej nowo powstały serwis. Na jej potrzeby powstał krótki spot, który wyreżyserował Mac Adamczak.
W tworzenie portalu została zaangażowane studio projektowe 24/7, Cut the Mustard oraz agencja ShootMe.
SwipeTo.pl ruszył niedługo po tym, jak minister edukacji ogłosił stworzenie „polskiego TikToka”. Kolejny projekt skierowany do polskiej młodzieży również ma być odpowiedzią na zmieniający się sposób konsumpcji treści. Aplikacja MeduM jeszcze przed uruchomieniem spotkała się z wieloma głosami krytyki. Czy z kolei inkluzywny serwis TVP ma szansę podbić serca młodych internautów?
PS
Coraz więcej marek i agencji pochyla się nad pokoleniem Z. Czy jednak generacja urodzonych między 1997 r. a 2012 r. to faktycznie taka rewolucja w marketingu, jak nam się wydaje?