Od czerwca 2018 roku codziennym działaniom MAKRO Polska towarzyszy nowy claim „Twój sukces to nasz biznes”. Akcja skupiona jest wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes. W Polsce bohaterami akcji są m.in. Edyta Poznaniak-Helak, właścicielka sklepu ODIDO w Krzyżu Wielkopolskim. Sieć hurtowni MAKRO Polska chce nie tylko docenić właścicieli biznesów za ich wysiłek i zaangażowanie, ale też zadeklarować swoje wsparcie i pomoc w osiągnięciu sukcesu. Stąd też przyświecające akcji hasła: „Nie pracujemy dla MAKRO. Pracujemy dla naszych klientów” czy „Nie pracuję dla MAKRO – pracuję dla Edyty, która chce zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi”. Historie Edyty Poznaniak-Helak i innych klientów śledzić można na stronie www.makro.pl.
Nowa identyfikacja wizualna, której towarzyszy claim „Twój sukces to nasz biznes”, znajdzie odzwierciedlenie w całej komunikacji wizerunkowej MAKRO Polska – zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Akcja promowana jest we wszystkich katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, plakaty, ulotki i banery. Towarzyszy jej również promocja w Internecie, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, w tym na kanale YouTube oraz na profilach Facebook i Instagram marki.
Zobacz również
„Jednym z filarów naszej strategii jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu, dlatego też nieustannie dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów i oferujemy im zrównoważone rozwiązania z dodaną wartością reklamową. To, że stawiamy właścicieli biznesów i ich wymarzone cele w centrum, jest po prostu dowodem i wynikiem naszego zaangażowania” – mówi Dominik Branny, prezes MAKRO Polska. Sieć hurtowni wspiera swoich klientów również poprzez Dzień Własnego Biznesu, organizowany corocznie w drugi wtorek października, cykle edukacyjnych spotkań branżowych Szef dla Szefów i Super Sklep, szkolenia organizowane w Akademii Inspiracji w Warszawie czy dedykowane rozwiązania wspomagające sprzedaż w sklepach tradycyjnych. Wszystko po to, by podnosić konkurencyjność i widoczność klientów na rynku.
Kampania została zainicjowana przez METRO Wholesale i obejmuje ponad 20 krajów, w których działa spółka – w tym Polskę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing