W nowej kampanii STS łączy cyfrowy świat kibiców i influencerów z bukmacherskim, w którym fani dzięki swojej pasji mogą osiągać realne zyski.
– Kibice esportowi są zaangażowani w swoje hobby na wysokim poziomie. Nagradzamy tę pasję. Wierzymy, że czas przeznaczony na grę lub śledzenie rozgrywek, przekłada się na kapitał wiedzy i doświadczenia. STS daje możliwość bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.
Zobacz również
W pierwszej odsłonie kampanii – przygotowanej z okazji IEM Katowice – udział biorą gwiazdy światowego esportu. Jedną z nich jest Wiktor „TaZ” Wojtas – ikona polskiego CS:GO, który jest obecny na scenie od ponad dekady. Drugą Henry „HenryG” Greer – były komentator turniejów CS:GO, a obecnie manager jednej z topowych organizacji – Cloud9.
Głównymi elementami działań są dedykowana oferta dla kibiców, szeroka komunikacja w internecie, a także portalach społecznościowych oraz reklama outdoorowa realizowana trzeci rok z rzędu na terenie Katowic. Składają się na nią dwie reklamy wielkopowierzchniowe oraz jedna typu LED – wszystkie w samym centrum miasta. Stolica Górnego Śląska została wybrana, ponieważ to właśnie tam rozgrywany jest jeden z największych turniejów esportowych na świecie – IEM Katowice 2021 (Intel Extreme Masters).
– STS jako lider polskiego rynku bukmacherskiego od lat mocno inwestuje w esport. Startując z kampanią przy okazji IEM pokazujemy, jak ważne jest to wydarzenie dla fanów w Polsce i samej marki. Zależało nam, żeby wobec turnieju bez publiczności, w Katowicach można było poczuć esportową atmosferę – mówi Paweł Rabantek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wsparcie esportu od wielu lat
Słuchaj podcastu NowyMarketing
STS od dawna inwestuje w rozwój i profesjonalizację rodzimego esportu. Bukmacher był sponsorem m.in. Pawła ‘innocenta’ Mocka – zawodnika CS:GO, który grał w najpopularniejszych polskich i zagranicznych zespołach. To pierwszy taki przypadek, gdy firma bukmacherska wsparła indywidualnego zawodnika esportowego, grającego w Counter-Strike’a. Firma zdecydowała się także na współpracę z Damianem „Nervariena” Ziają, jednym z najpopularniejszych influencerów polskiej sceny League of Legends. W minionych sezonach STS wspierał turniej Nine to Five, Polską Ligę Esportową – jedne z ważniejszych rozgrywek CS:GO w kraju – oraz drużyny esportowe Izako Boars, devils.one, AVEZ Esport i x-kom AGO. Włączył się również w inicjatywę dobroczynnego meczu rozegranego pomiędzy czołowymi polskimi drużynami CS:GO.