Tylko nie “sorry”… Kampania, która nie krzyczy, a edukuje w ważnej kwestii społecznej

Tylko nie “sorry”… Kampania, która nie krzyczy, a edukuje w ważnej kwestii społecznej
Kiedy ludzie spodziewają się dziecka, rodzina, przyjaciele składają gratulacje, pytają, czy będzie miało rodzeństwo, a po rozwiązaniu najmłodszy członek rodziny zbiera największą atencje. Jednak są przypadki, że rodzice częściej słyszą: „przykro mi”, „sorry”…
O autorze
1 min czytania 2017-12-08

Kanadyjska agencja FBB Canada przygotowała kampanię, która edukować ma ludzi w zakresie sposobów reagowania na osoby z Zespołem Downa. Z drugiej strony chodzi o to, by społeczeństwo przyjmowało każde dziecko z radością, a nie przepraszającym żalem. W kampanii może wziać udziała każdy i przekonać się, z jak wielkim cierpieniem stykają się osoby z Zespołem Downa.

PS

Mówi się, że osoby z zespołem Downa potrzebują specjalnego traktowania, jednak zapominamy, że mają takie same potrzeby jak wszyscy. Aby przedstawić problem „specjalnego” traktowania ludzi z zespołem Downa – CoorDown – włoska organizacja dla osób z dodatkową parą chromosomów, zrealizowała wideo, w którym w zabawny sposób przedstawia te nadzwyczajne potrzeby.

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stowarzyszenie Rodzin i Przyjaciół Dzieci z Zespołem Downa Iskierka od dawna wspiera rozwój dzieci z aberracją chromosomową oraz realizuje działania o charakterze edukacyjnym i kulturalnym, które mają pokazać nam dzieci z Zespołem Downa „trochę inaczej”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing