Kanadyjska agencja FBB Canada przygotowała kampanię, która edukować ma ludzi w zakresie sposobów reagowania na osoby z Zespołem Downa. Z drugiej strony chodzi o to, by społeczeństwo przyjmowało każde dziecko z radością, a nie przepraszającym żalem. W kampanii może wziać udziała każdy i przekonać się, z jak wielkim cierpieniem stykają się osoby z Zespołem Downa.
PS
Zobacz również
Mówi się, że osoby z zespołem Downa potrzebują specjalnego traktowania, jednak zapominamy, że mają takie same potrzeby jak wszyscy. Aby przedstawić problem „specjalnego” traktowania ludzi z zespołem Downa – CoorDown – włoska organizacja dla osób z dodatkową parą chromosomów, zrealizowała wideo, w którym w zabawny sposób przedstawia te nadzwyczajne potrzeby.
PS2
Stowarzyszenie Rodzin i Przyjaciół Dzieci z Zespołem Downa Iskierka od dawna wspiera rozwój dzieci z aberracją chromosomową oraz realizuje działania o charakterze edukacyjnym i kulturalnym, które mają pokazać nam dzieci z Zespołem Downa „trochę inaczej”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing