Tymbark zachęca, by w Święta dać coś od siebie

W czym tkwi magia Świąt? Choć każdy z nas odnajduje ją w czymś innym, w ten czas szczególnie cieszy nas, gdy możemy zrobić coś dla naszych bliskich. Tymbark po raz kolejny przypomina, że w grudniu warto dać coś od siebie – i zachęca każdego, by zostać Świętym Mikołajem.
O autorze
1 min czytania 2016-12-02

Wyjątkowy świąteczny spot Tymbarku można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. To historia małego chłopca, który na Święta chce spełnić swoje marzenie i zbiera kieszonkowe na nową parę pięknych korków piłkarskich. Drobne kwoty otrzymywane za wykonane dla bliskich prace domowe zbiera skrupulatnie do skarbonki.

Finał starań dziecka jest zaskakujący i rozczulający. Tymbark w świątecznym spocie przypomina, że niekoniecznie realizacja własnych pragnień jest najważniejsza – większą radość może sprawić zadbanie o spełnienie marzeń naszych bliskich. Dając coś od siebie innym, z pewnością poczujemy magię Świąt. Spot na końcu odwołuje się do konkursu realizowanego przez Tymbark – wchodząc na www.dajcosodsiebie.pl, każdego dnia można starać się o to, by Kapsel spełnił w naszym imieniu marzenie wybranej osoby.

Świąteczna kampania Tymbarku pojawi się także w kinach, na VOD oraz YouTube. Działania prowadzone będą także w Internecie – za pomocą kampanii banerowej oraz w social mediach. Natomiast w bankomatach zobaczymy animację nawiązującą do świątecznej komunikacji marki.

Agencja odpowiedzialna za kreację: Brainbox

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dom mediowy: Mindshare

Start kampanii: 1.12.2016 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zachęcamy do obejrzenia spotu: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się