Wyjątkowy świąteczny spot Tymbarku można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. To historia małego chłopca, który na Święta chce spełnić swoje marzenie i zbiera kieszonkowe na nową parę pięknych korków piłkarskich. Drobne kwoty otrzymywane za wykonane dla bliskich prace domowe zbiera skrupulatnie do skarbonki.
Finał starań dziecka jest zaskakujący i rozczulający. Tymbark w świątecznym spocie przypomina, że niekoniecznie realizacja własnych pragnień jest najważniejsza – większą radość może sprawić zadbanie o spełnienie marzeń naszych bliskich. Dając coś od siebie innym, z pewnością poczujemy magię Świąt. Spot na końcu odwołuje się do konkursu realizowanego przez Tymbark – wchodząc na www.dajcosodsiebie.pl, każdego dnia można starać się o to, by Kapsel spełnił w naszym imieniu marzenie wybranej osoby.
Zobacz również
Świąteczna kampania Tymbarku pojawi się także w kinach, na VOD oraz YouTube. Działania prowadzone będą także w Internecie – za pomocą kampanii banerowej oraz w social mediach. Natomiast w bankomatach zobaczymy animację nawiązującą do świątecznej komunikacji marki.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Brainbox
Dom mediowy: Mindshare
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Start kampanii: 1.12.2016 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zachęcamy do obejrzenia spotu: