…ogłoszeniowych w największych miastach oraz w specjalnych kronikach filmowych: „Tyskie – najlepsze w naszej historii”.
W tym roku Tyskie zaprezentuje swoje nowe oblicze. Wypracowaliśmy spójną i uniwersalną platformę komunikacyjną, która mamy nadzieje przypadnie do gustu miłośnikom piwa – mówi Natalia Babczyńska manager ds. zarządzania marką Tyskie – To kierunek, w którym będziemy podążać przez dłuższy czas i mamy nadzieję, że po drodze nie raz zaskoczymy i rozbawimy naszych konsumentów – dodaje.
Zobacz również
Zainaugurowana na początku marca nowa platforma kreatywna Tyskie to odwołanie się do cech narodowych Polaków, które są dla nas najbardziej charakterystyczne: pomysłowość, zaradność, umiejętność wychodzenia nawet z najtrudniejszych sytuacji obronną ręką, a przede wszystkim poczucie humoru. Kampania „Tyskie – najlepsze w naszej historii” obejmie telewizję, radio, OOH oraz działania w digitalu. Bohaterami spotu są: Mazur i Mecenas, dezerterzy uciekający przed surowym przełożonym – Von Steinem. Zbiedzy poruszają się samochodem pełnym piwa Tyskie i to właśnie dzięki niemu, pomysłowo radzą sobie z różnego rodzaju przeszkodami napotkanymi podczas ucieczki. Dezerterom nie brakuje po- czucia humoru i charakterystycznego dla naszych rodaków sprytu, które już w pierwszych sekundach bu- dzą sympatię oglądającego.
Zarówno sprytny plan ucieczki Mazura i Mecenasa, jak i skrupulatny plan pościgu Von Steina odmalowała agencja Bardzo. Kinematograf, który uchwycił ich zmagania należy do duetu KONQUBINAT, zaś produkcją zajął się OTO FILM, udźwiękowieniem studio JUICE. Materiał wzięło następnie w obroty Studio ORKA. Pościg śledzić można w internecie dzięki agencji Saatchi&Saatchi. Zaś za medialne oblicze dezercji odpo- wiadają dom mediowy MEC oraz agencja Q&A Communications.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell