Współpraca z platformą umożliwiającą dowóz jedzenia do klienta została ogłoszona w środę 12 czerwca br. przez przedstawicieli La Ligue de Football Professionnel, czyli jednostkę zarządzającą francuską piłką ligową. Do tej pory sponsorem tytularnym rozgrywek była firma Conforama, oferująca produkty do wyposażenia domu.
Nazwa „Ligue 1 Conforama” będzie oficjalnie obowiązywała jeszcze w tym sezonie, natomiast już w dwóch kolejnych francuska ekstraklasa piłkarska zmieni swoją nazwę na „Ligue 1 Uber Eats”.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy intensywniej rozwijać francuski futbol dzięki współpracy z marką Uber Eats, która jest już rozpoznawalna na całym świecie. Cieszy nas również fakt, że nasze rozgrywki będą łączone z firmą tak popularną, zwłaszcza wśród młodego pokolenia – powiedział Didier Quillot, dyrektor generalny Ligue 1.
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
12 maja br. drużyna piłkarska klubu Juventus zagrała swój pierwszy mecz w nowych koszulkach. Zmiana ta podyktowana była kwestiami marketingowymi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Wychodząc na murawę w meczu z Cagliari w 2018 piłkarze Interu zamiast nazwisk na koszulkach mieli nicki z Instagrama. Wszystko za sprawą akcji, którą klub nazwał #InterSocialNight.
PS3
20 stycznia 2017 roku klub piłkarski Juventus zaprezentował swoje nowe logo. Reakcje wielu kibiców były krytyczne. Czy jednak zmiana ta była naprawdę taka straszna? Co na ten temat sądzili eksperci?