Ubisoft w gronie klientów albo albo

Ubisoft dołączył do grona klientów albo albo z końcem ubiegłego roku. Twórca, wydawca oraz dystrybutor produktów i usług rozrywki interaktywnej powierzył agencji komunikację marki na kanałach social media, opracowanie digital contentu, a także realizację aktywności lokalnych.
O autorze
1 min czytania 2020-08-04

albo albo odpowiada za komunikację dobrze znanych społeczności gamingowej tytułów (Assassin’s Creed, Far Cry), jak również nowych gier wchodzących na rynek elektronicznej rozrywki (Hyper Scape, Roller Champions).

Zadaniem postawionym przed agencją w bieżącym roku jest przygotowanie kreacji do kampanii sprzedażowej marki w kanałach social media, jak również wsparcie komunikacyjne nadchodzących premier Assassin’s Creed Valhalla i Watch Dogs Legion.

– Gaming to aktualnie jeden z najgorętszych tematów, dlatego tym mocniej doceniam możliwość współpracy z taką firmą jak Ubisoft. Ciężko znaleźć kogoś w ogromnej społeczności graczy, kto nie grał chociaż w jeden z wydawanych przez nich tytułów. To otwiera ogromne możliwości do komunikacji i dalszego zaangażowania wokół planowanych przez nas aktywacji w oparciu o digital content – komentuje Miłosz Jacyna, head of social media & content.

Za realizację działań z ramienia agencji odpowiada Piotr Więcław, Social Media Manager i Miłosz Jacyna, Head of Social Media & Content, który koordynuje pracę zespołu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ubisoft Polska to lokalna spółka dystrybucyjna francuskiego koncernu Ubisoft Entertainment SA, który należy do jednych z najstarszych i największych producentów oraz wydawców gier wideo. Polski oddział firmy powstał w 2009 roku i zajmuje się dystrybucją tytułów oraz marketingiem gier wydawanych na polski rynek. W portfolio marki znajdują się m.in. Assassin’s Creed, Far Cry, Rayman Legends – tytuły, które szybko osiągnęły międzynarodowy sukces i niezmiennie utrzymują się na szczycie rankingów popularności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing