Kampania mediowa kolejnego sezonu serialu „Gra o tron” emitowanego w HBO rozpoczęła się z końcem marca. Pierwszy etap działań objął kampanię w prasie branżowej, m.in. w magazynie „Nowa Fantastyka”.
W kolejnych tygodniach promocja „Gry o tron” odbywa się głównie w Internecie, gdzie bazuje na formatach video emitowanych na YouTube, w sieciach Sataku i Ebola oraz na WP.pl. W dniu premiery, 13 kwietnia odbędzie się też kampania radiowa w stacjach ogólnopolskich i regionalnych, m.in. w sieci Radia ZET, sieci RMF FM, grupie Eska, Rock Radiu i Radiu Złote Przeboje, oraz stacjach lokalnych.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1