Under Armour angażuje w kampanię Dwayne’a Johnsona, by wspólnie szukać swojej drogi na szczyt

Under Armour angażuje w kampanię Dwayne’a Johnsona, by wspólnie szukać swojej drogi na szczyt
Under Armour rozpoczyna największą kampanię w historii marki „Will Finds a Way” świętującą pokonywanie przeszkód w docieraniu do celu. W kampanię zaangażowany został Dwayne Johnson, który zabiera widzów w podróż przez osiem historii, które pokazują, co przezwyciężyli sportowcy w drodze na szczyt.
O autorze
1 min czytania 2018-04-20

Kampania powstała zgodnie z DNA marki – motywuje, inspiruje, kwestionuje oczekiwania ludzi wobec każdego z nas i rzuca wyzwanie, aby przekroczyć granice fizyczne i psychiczne do osiągania niemożliwego.

Główną linią kampanii jest opowiedziana przez Dwayne’a Johnsona historia każdego ze sportowców w jednym hymnie wychwalającym poszukiwanie swojej drogi:

PS

W ubiegłym roku marka stworzyła kampanię, która miała na celu łamanie schematów panujących w świecie sportu, o co chodziło? Jak mówią przedstawiciele Under Armour, za każdym razem, kiedy w Rio kobieta wygrywała w danej dyscyplinie, była porównywana do równie dobrego sportowca płci przeciwnej. Amerykańska marka skupiła się na historii 5 kobiet, które osiągnęły wiele w sporcie. Kampania „UNLIKE ANY” sprzeciwia się stereotypom i pokazuje, że to nie płeć, ubrania, ani kolor skóry, pozwalają osiągnąć obrany cel. Liczy się silna wola idąca w parze z miłością do wykonywanej pasji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj





PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jeśli brakuje Ci motywacji, energii i siły do działania i pokonywania sportowych wyzwań, wejdź → tutaj. W przeglądzie znajdziesz spoty, które zdecydowanie zmienią Twoje nastawienie! 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się