Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu. UNICEF od przeszło 70 lat finansuje i zapewnia pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom, m.in. dzięki środkom przekazanym przez firmy i korporacje na całym świecie. Swoim bogatym doświadczeniem chce podzielić się ze środowiskiem biznesu w Polsce.
Chcemy pokazać biznesowi, że mamy wiele do zaoferowania. I wiele nas łączy. Mamy podobne potrzeby i wartości, które przyświecają na co dzień naszej działalności. Dlatego postanowiliśmy zaprosić biznes do dyskusji o tym, co organizacje, takie jak nasza mogą mu zaoferować. Jest to jeden z elementów wielowątkowej kampanii PR, za której koncepcję i realizację odpowiada 38 Content Communication – mówi Paweł Barski, dyrektor marketingu i komunikacji UNICEF Polska.
Zobacz również
Do udziału w projekcie zaproszone zostały zarówno duże przedsiębiorstwa, które posiadają strategie i doświadczenia w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejsze firmy, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym zwłaszcza we współpracę z sektorem NGO.
Coraz więcej firm interesuje się działalnością społeczną i ekologiczną. Większość z naszych partnerów biznesowych prosi nas o wsparcie w zaplanowaniu i przeprowadzeniu takich działań. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki współpracy z UNICEF Polska możemy brać czynny udział w budowaniu kooperacji pomiędzy dwoma światami – biznesu i organizacji humanitarnych, efektem której będą nowe standardy przydatne dla wszystkich firm – mówi Katarzyna Życińska, prezes 38 Content Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]