UNICEF alarmuje, że aż 50 milionów dzieci musiało opuścić swoje domy, ponad połowa, bo 28 milionów uciekło przed wojną. Trafiają do obozów przejściowych, ryzykują swoje życie, płynąc przez ocean. Organizacja zadaje w nowej kampanii pytania, z którymi, prawdopodobnie, nigdy nie staniemy twarzą w twarz. Obrazy w spocie poruszają i dają wiele do myślenia.
TO nie pierwsza taka kampania w portfolio UNICEF. Organizacja uświadamia, porusza serca, mówiąc głośno, że nie wszystkim udaje się przeżyć. Z badań wynika, że w ciągu ostatnich miesięcy na Morzu Śródziemnym zginęło ponad 190 dzieci, próbując dotrzeć do Europy w wyniku konfliktu w Syrii.
Zobacz również
PS
Na potrzeby kampanii „#ENDviolece” powstał spot, którego akcja toczy się na wytatuowanym ciele Davida Beckhama. Tatuaże ożywają. Widzimy na nich: znęcającego się nad chłopcem nauczyciela, czy niemowlę płaczące na skutek krzyków dorosłych.
Która kampania organizacji jest najlepsza? A może masz swoją ulubioną? Daj znać!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing