Według dostępnych analiz, obecna wartość rynku prezerwatyw w Polsce szacowana jest na około 120 mln złotych, z czego ponad 90% udział należy do dwóch firm – Unimil i Durex. Uzyskanie przewagi konkurencyjnej pierwszego z liderów było możliwie dzięki innowacji technologicznej – wprowadzeniu na rynek prezerwatyw wykonanych w unikalnej technologii SKYNFEEL® – nielateksowych prezerwatyw SKYN® – oferujących użytkownikom benefity w postaci wyjątkowo zmysłowych odczuć, delikatność i bezpieczeństwo.
Kolejnym krokiem milowym w rozwoju branży było zwrócenie uwagi na niewykorzystany potencjał, a w dalszej kolejności intensywny rozwój sprzedaży w Internecie. Było to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują dyskrecji i swobody wyboru spośród szerokiego asortymentu dla wymagających użytkowników oraz postępującej cyfryzacji zakupów.
Zobacz również
Unimil, będący częścią globalnego koncernu Lifestyles, wychodząc naprzeciw obowiązującym trendom, stawia na intensywny rozwój w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z warszawską firma Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health.
– Początek współpracy zaowocował stworzeniem nowego sklepu internetowego sklep.skyn.pl oraz producenckiej Strefy Marek na portalu Allegro. Dalszymi krokami będzie rozwój dystrybucji numerycznej w sklepach internetowych oraz prowadzenie wspólnej strategii promocyjnej. Unimil relokuje również kampanie marketingowe do rynku digital – zapowiada Grzegorz Dmytrzak, Key Account Manager koncernu Lifestyles.
W portfelu produktowym Primavera Parfum znajduje się kilkadziesiąt tysięcy referencji perfum, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, produktów do stylizacji włosów w pełnym przekroju od pozycji mass marketowych po artykuły z najwyższej luksusowej półki oraz niszowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Cieszymy się, że globalny potentat na rynku – Unimil postanowił właśnie na współpracę z nami. Wierzymy, że zainicjowana kooperacja to początek wielu wspólnych projektów – powiedziała Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju Primavera Parfum.
Słuchaj podcastu NowyMarketing