Akcja rozpoczęła się 11 stycznia i zakończy się 14 lutego. Agencja UNIQUE ONE, działając na zlecenie Totalizatora Sportowego sp. z o.o. odpowiedzialna jest za stronę organizacyjną, obsługę, a także przygotowanie strony kaskadanagrod.pl.
Celem akcji jest promocja loterii pieniężnej Kaskada, zwiększenie rozpoznawalności i promocja marki, a także uczczenie piątych urodzin produktu Kaskada.
Zobacz również
Loteria ma charakter typu instant-win, czyli grający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić Kaskadę i odebrać los połączony z kuponem loterii wraz z kodem. Następnie trzeba sprawdzić swój kod na plakacie, ulotce w kolekturze lub na stronie kaskadanagrod.pl. Głównymi w nagrodami w loterii jest pięć samochodów osobowych Renault Twingo. Do wygrania jest także tablet Lenovo (5 sztuk), aparat fotograficzny Sony Alpha (15 sztuk), tablet Lenovo (55 sztuk) i bon podarunkowy do sklepu Answear.com o wartości 200 zł każdy (205 sztuk).
Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. spot TV oraz radio.
W wyniku wygranego przetargu w marcu 2014 agencja UNIQUE ONE podpisała umowę z Totalizatorem Sportowym na dwa lata.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing