UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska loterię w sklepach sieci Kaufland

„Na która Toyotę masz ochotę od Nestlé?” – to hasło drugiej edycji loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Agencja ta wygrała przetarg na organizację loterii.
O autorze
1 min czytania 2017-11-08

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do

Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 9 do 15 listopada 2017 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. LION, NESVITA, WINIARY, KIT KAT i NESCAFÉ, dostępne w sklepach sieci Kaufland.

Aby wziąć udział w tej loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za minimum 20 zł, wysłać SMS pod numer 70 886, w treści wpisując: Nestle.numer ze swojego paragonu fiskalnego i pierwszą literę koloru samochodu (koszt SMS’a wynosi 0,62 zł z VAT). Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa nagrodę dzienną (bon upominkowy Kaufland). Na koniec każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu samochodu Toyota Aygo. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronie. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj