UNIQUE ONE po raz kolejny dla L’Oreal Polska

Firma L’Oreal Polska po raz trzeci zleciła Agencji UNIQUE ONE obsługę i organizację letniej loterii dla marki L’Oreal MEN EXPERT.
O autorze
1 min czytania 2015-07-08

Loteria MEN EXPERT rozpoczęła się 6 lipca br. i potrwa do 30 sierpnia. Agencji UNIQUE ONE powierzono stworzenie koncepcji loterii i jej formalno-prawną organizację, kreację strony www, Key Visuala, materiałów POS i on-line oraz wysyłkę nagród.

– Przygotowanie i koordynacja tegorocznej edycji loterii dla marki L’oreal Men Expert to już nasza trzecia możliwość współpracy z marką należącą do L’Oreal Polska – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w UNIQUE ONE i dodaje – W tym roku uczestnicy mogą liczyć na jeszcze ciekawsze nagrody, które mamy nadzieję sprawią, że loteria będzie cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem konsumentów niż bardzo udana akcja z 2014 roku. O organizację i prawidłowy przebieg zabawy tradycyjnie można być spokojnym, ponieważ wszystko jest w bezpiecznych rękach UNIQUE ONE.

Warunkiem wzięcia udziału w loterii jest zakup dowolnego produktu L’Oreal MEN EXPERT. Następnie numer z paragonu należy zgłosić za pośrednictwem strony. Loteria MEN EXPERT jest oparta na mechanizmie instant win. Oznacza to, że uczestnik od razu po wpisaniu numeru z paragonu dowiaduje się czy wygrał jeden z 1 000 zestawów kosmetyków L’Oreal MEN EXPERT. Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział losowaniu Smartwatch’a Samsung Galaxy Gear S (co tydzień losujemy 3 zegarki) oraz nagrody głównej – 10 000 zł.

Loteria ma charakter ogólnopolski i jest wspierana działaniami reklamowymi. Zostaną wykorzystane działania on-line, a także materiały POS, w tym shelfstoppery, plakaty i wobblery w wybranych punkach sprzedaży, w których oferowane są produkty L’Oreal MEN EXPERT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing