Pierwszą siecią sklepów, której klienci będą mogli wziąć udział w loterii jest Kaufland. W akcji trwającej w tej sieci przez dwa tygodnie, od 11 do 24 czerwca bieżącego roku, mogą uczestniczyć wszyscy pełnoletni klienci, którzy kupili produkty Nestlé biorące udział w promocji o wartości minimum 20 zł. Po dokonaniu zakupu należy zgłosić paragon wysyłając sms lub na stronie akcji. Można zgłosić dowolną ilość paragonów, pamiętając równocześnie by zachować każdy z nich. Codziennie do wygrania jest piętnaście kart podarunkowych o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Kaufland oraz jeden rower górski. Regulamin oraz lista produktów Nestlé biorących udział w promocji znajduje się na stronie promocyjnej. W ramach akcji „Z Nestlé zdrowo i sportowo” 9 lipca rozpocznie się kolejna dwutygodniowa loteria w sieci sklepów TESCO, która również potrwa dwa tygodnie.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację, stworzenie strony www oraz materiałów POS: woblerów reklamowych, ulotek, plakatów, gazetek sieci, bannerów on-line.
Zobacz również