Akcja promocyjna rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do 15 marca 2016 roku, a skierowana jest do miłośników kaw NESCAFÉ, ceniących ich niepowtarzalny smak.
Celem działań jest umocnienie wizerunku marki, która tworzy wiele różnych rodzajów kawy – dobrych nie tylko na początek dnia, ale także wprowadzających w doskonały nastrój oraz idealnych na każdą okazję, w myśl hasła: „Dla każdego coś miłego”.
Zobacz również
Loteria ma charakter typu instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo produkty marki NESCAFÉ za minimum 25 zł, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.zakreckubkiem.pl. Konsument od razu dowiaduje się czy wygrał. Ale cała zabawa polega na tym, że na stronie loterii znajduje się animacja kręcącego się kubka, który podobnie jak w ruletce wskazuje rodzaj wygranej.
Wygrać można nagrody pieniężne: 100 zł (500), 200 zł (500), 300 zł (150), 500 zł (100), 1000 zł (30) oraz 100 ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto.
Dodatkowo, na zakończenie loterii, ze wszystkich zebranych zgłoszeń, zostaną wylosowane trzy wycieczki do Brazylii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację, stworzenie strony www oraz materiałów POS. Konkurs wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę branżową oraz Internet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing