UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 1 lipca i potrwa do 30 września 2017 roku. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji (CINI MINIS, STRAWBERRY MINIS, NESQUIK, NESQUIK ALPHABET, NESQUIK DUO, CHOCAPIC, CHEERIOS MIODOWY, COOKIE CRISP, LION), a następnie dokonać zgłoszenia na stronie. W loterii można wygrać 100 lub 500 złotych, a ponieważ jest ona oparta na mechanizmie winning moments, uczestnicy od razu dowiadują się czy wygrali. Na koniec loterii wszystkie zgłoszenia będą brały udział w losowaniu pięciu nagród głównych. Każda z nich wynosi 10 000 zł.
Zobacz również
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, zaprojektowanie strony dla Polski i czterech innych krajów: Czech, Słowacji, Rumunii i Estonii oraz przygotowanie materiałów POS, które także są adaptowane na lokalne języki pozostałych czterech rynków. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, internecie i na billboardach przy sklepach Tesco. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za przygotowanie spotu telewizyjnego odpowiada agencja McCann oraz studio produkcyjne Orka a za kampanię na Facebook’u – dom mediowy MEC oraz agencja MEC Wavemaker.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]