Loteria promocyjna pod hasłem „Loteria Orlen”, wystartowała 23 kwietnia i potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Jest to okres przyjmowania zgłoszeń do loterii oraz wydawania zdrapek promocyjnych na stacjach Orlen.
Aby wziąć udział w loterii, należy w trakcie trwania okresu promocyjnego kupić co najmniej jeden Zestaw Promocyjny, a następnie odebrać zdrapkę. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał samochód (88 samochodów marki Peugeot SUV 3008) czy jeden z produktów marki VERVA (11 650 000 nagród). Dodatkowo, uczestnik programu VITAY może rejestrować kody ze zdrapek na www.loteria.orlen.pl i grać o wyjazd na wyścig, w którym bierze udział Robert Kubica (6 ekskluzywnych 5-cio osobowych wycieczek). Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na stronie internetowej loterii. Losowania tych nagród emitowane będą na antenie Telewizji Polskiej.
Zobacz również
Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, radio, internecie oraz materiały POS i landing page akcji. Za kreację odpowiada agencja Red8.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, zakup samochodów oraz wyjazdów na wyścigi Roberta Kubicy), a także za przygotowanie strony loteryjnej: www.loteria.orlen.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach