Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Zajmujesz się komunikacją i promocją w instytucji kultury? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na konferencję Marketing w Kulturze 2025.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Upoluj bilet na konferencję „Marketing w Kulturze” [KONKURS]

Upoluj bilet na konferencję „Marketing w Kulturze” [KONKURS]
Jak budować markę w kulturze? Jak prowadzić marketing dla marek z długoletnią historią? Jak nie dać się bieżączce? Odpowiedzi między innymi na te pytania poznają uczestnicy konferencji „Marketing w kulturze”. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę online.
O autorze
1 min czytania 2025-02-28

Uwaga! Do rozdania mamy 3 wejściówki online na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 7 marca b.r. Dołącz do grona subskrybentów.

Dlaczego warto

W programie konferencji „Marketing w Kulturze”, która odbędzie się w dniach od 11 do 13 marca 2025 roku w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku, m.in.:

  • Kreatywny marketing w kulturze (i nie tylko!)
  • Jak się nie dać bieżączce: ogarnianie celów w marketingu kultury.
  • Gdzie postawić kolejny roll-up? Czyli co mogę zrobić, żeby dostać od Was przelew: o współpracy kultury z biznesem
  • Tożsamość. Kompetencje. Komunikacja. O budowaniu marki w kulturze.
  • Co mogę wziąć z internetu? O źródłach materiałów graficznych.
  • Jak tworzyć innowacje sprzedając konserwatywne produkty?
  • Dlaczego robimy sobie krzywdę językiem: co to jest błond.
  • Kulturalna komunikacja kryzysowa: czym jest i jak działa.

Weźmiesz też udział w warsztatach, podczas których zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności.

Dla kogo

Konferencja skierowana jest do osób chcących zajmujących się komunikacją, marketingiem i promocją w instytucjach kultury, sektorze prywatnym związanym z kulturą oraz organizacjach pozarządowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakie prelekcje czekają na uczestników

Podczas konferencji „Marketing w Kulturze”:

  • Jakub Biel opowie o kreatywnym marketingu w kulturze i nie tylko.
  • Grzegorz Jędrek wyjaśni, jak się nie dać bieżączce i ogarniać cele w marketingu kultury.
  • Bogusław Wieczorek (Olivia Centre), Maja Banaszczyk (Invest Komfort) i Michał Kulisiewicz (Muzeum POLIN) wezmą udział w dyskusji o współpracy kultury z biznesem.
  • Lena Mitkowa opowie o budowaniu marki w kulturze.
  • Aleksandra Tulibacka opowie na co zwrócić uwagę przed wykorzystaniem grafiki pobranej z internetu.
  • Bartek Zaborowski przybliży, jak tworzyć innowacje sprzedając konserwatywne produkty
  • Tomasz Graszewicz opowie o przyszłości marketingu i kultury pisanej algorytmami.
  • Olgierd Annusewicz opowie o kulturalnej komunikacji kryzysowej.
  • Maciej Makselon skupi się na tym, dlaczego robimy sobie krzywdę językiem
  • Joanna Wrycza-Bekier poprowadzi warsztaty na temat copywritingu w kulturze i recykling treści.
  • Natalia Siuda-Piotrowska (UP FOUNDATION) przybliży temat projektowania współpracy biznesu i kultury.

I znacznie więcej!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

>>> Sprawdź program konferencji „Marketing w Kulturze”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Uwaga! Do rozdania mamy 3 wejściówki na wydarzenie online. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 7 marca b.r. Dołącz do grona subskrybentów.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.