Uwaga! Do rozdania mamy 3 wejściówki online na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 7 marca b.r. Dołącz do grona subskrybentów.
Dlaczego warto
W programie konferencji „Marketing w Kulturze”, która odbędzie się w dniach od 11 do 13 marca 2025 roku w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku, m.in.:
Zobacz również
- Kreatywny marketing w kulturze (i nie tylko!)
- Jak się nie dać bieżączce: ogarnianie celów w marketingu kultury.
- Gdzie postawić kolejny roll-up? Czyli co mogę zrobić, żeby dostać od Was przelew: o współpracy kultury z biznesem
- Tożsamość. Kompetencje. Komunikacja. O budowaniu marki w kulturze.
- Co mogę wziąć z internetu? O źródłach materiałów graficznych.
- Jak tworzyć innowacje sprzedając konserwatywne produkty?
- Dlaczego robimy sobie krzywdę językiem: co to jest błond.
- Kulturalna komunikacja kryzysowa: czym jest i jak działa.
Weźmiesz też udział w warsztatach, podczas których zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności.
Dla kogo
Konferencja skierowana jest do osób chcących zajmujących się komunikacją, marketingiem i promocją w instytucjach kultury, sektorze prywatnym związanym z kulturą oraz organizacjach pozarządowych.
Jakie prelekcje czekają na uczestników
Podczas konferencji „Marketing w Kulturze”:
RECONNECTING: marki wspierają konsumentów w kryzysie relacji
- Jakub Biel opowie o kreatywnym marketingu w kulturze i nie tylko.
- Grzegorz Jędrek wyjaśni, jak się nie dać bieżączce i ogarniać cele w marketingu kultury.
- Bogusław Wieczorek (Olivia Centre), Maja Banaszczyk (Invest Komfort) i Michał Kulisiewicz (Muzeum POLIN) wezmą udział w dyskusji o współpracy kultury z biznesem.
- Lena Mitkowa opowie o budowaniu marki w kulturze.
- Aleksandra Tulibacka opowie na co zwrócić uwagę przed wykorzystaniem grafiki pobranej z internetu.
- Bartek Zaborowski przybliży, jak tworzyć innowacje sprzedając konserwatywne produkty
- Tomasz Graszewicz opowie o przyszłości marketingu i kultury pisanej algorytmami.
- Olgierd Annusewicz opowie o kulturalnej komunikacji kryzysowej.
- Maciej Makselon skupi się na tym, dlaczego robimy sobie krzywdę językiem
- Joanna Wrycza-Bekier poprowadzi warsztaty na temat copywritingu w kulturze i recykling treści.
- Natalia Siuda-Piotrowska (UP FOUNDATION) przybliży temat projektowania współpracy biznesu i kultury.
I znacznie więcej!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
>>> Sprawdź program konferencji „Marketing w Kulturze”
Uwaga! Do rozdania mamy 3 wejściówki na wydarzenie online. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 7 marca b.r. Dołącz do grona subskrybentów.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.