13 czerwca odbędzie się kolejna edycja konferencji, która od lat zrzesza środowisko marketerów i społeczność Tigers. Tematem przewodnim eventu będzie sztuczna inteligencja i automatyzacja. Wydarzenie zostanie w przeprowadzone w formule online nadawane na żywo ze studia.
Wydarzenie zostało podzielone na 2 bloki tematyczne, w których odbywają się prelekcje, panele dyskusyjne i sesja commentary: Marketing i AI. Dzięki temu, każdy uczestnik ma szansę nie tylko przejść przez interesujące go obszary, ale również usłyszeć perspektywę kluczowych marketingowych graczy.
Zobacz również
Tigers United 7 skupi się wokół marketingu i możliwości związanych z jego automatyzacją, a następnie na najnowszych wdrożeniach z zakresu AI i technologii. Eksperci opowiedzą o tym, jak sztuczna inteligencja wpływa na branżę i jakie niesie możliwości. W czasie konferencji poruszone zostaną tematy z zakresu: zarządzania zespołem, zarządzania danymi w biznesie, potencjału twórczego, który aktywuje AI, automatyzacji marketingowych, zarządzania czasem, kwestii prawnych, botów i najnowszych wdrożeń programowych, które dają nowe możliwości marketingowcom.
Ostatni element konferencji to sekcja commentary, którą poprowadzi Karolina Kawska (CXO Tigers). Podczas panelu zaproszeni praktycy z wieloletnim doświadczeniem będą komentować zaprezentowane rozwiązania, dzieląc się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.
Upoluj bilet na Tigers United 7 – Rewolucja AI
Jako patron medialny, mamy do rozdania 3 wejściówki na wydarzenie. Pytanie konkursowe znajdziesz w newsletterze wysłanym 4 czerwca. Jeszcze go nie subskrybujesz? Zapisz się teraz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing