Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 21 października b.r. Dołącz do grona subskrybentów.
Dziś, gdy współpraca marek z twórcami internetowymi wykracza daleko poza proste promowanie produktów, firmy dostały wyjątkową szansę na budowanie jakościowych i trwałych relacji z klientami. By tego dokonać, muszą nieustannie adaptować się do zmieniających się trendów, wyzwań rewolucji technologicznej i nowych regulacji prawnych, idących w parze ze specjalizacją rynku. Jak w błyskawicznie zmieniającym się świecie nie być copycatem, a surferem trendów? Jak odnaleźć się w nowych formatach? Jak, wdrażając niestandardowe rozwiązania, mierzyć efektywność kampanii, nie zapominając o ochronie konsumentów?
Zobacz również
To tylko część zagadnień, nad którymi pochylą się eksperci z grup roboczych IAB Polska podczas konferencji „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”. Wydarzenie odbędzie się już 29.10.2024 w Warszawie.
>>> Sprawdź program konferencji „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”.
Jakie prelekcje czekają na uczestników?
- Justyna Zawadzka i Rafał Pogorzelski (Space Cat Industries) opowiedzą o efekcie viralu,
- Jakub „Coocharz” Przeździecki oraz Artur Nalepko, Head of Influencer Management w Rokmates, w prelekcji „Między teorią a praktyką” opowiedzą o tym, jak lepiej zarządzać oczekiwaniami klienta, co jest największym wyzwaniem na różnych etapach kampanii i jakie z tego płyną wnioski dla firm,
- Berenika Barczak-Kilavuz, Senior Influencer Lead w VML, opowie o tym, czy możemy już ogłosić śmierć trendów,
- Karolina Jądrzyk, Influencer Marketing Manager oraz Anna Rucińska, Head of Burda Beauty Center & Communications z Burda Media Polska wyjaśnią, czym różni się współpraca z influencerem od pracy z content creatorem, na podstawie działań z twórcami m.in. w projekcie TASTErzy,
- Monika Domańska, Senior Influencer Marketing Project Manager oraz Aleksandra Raczko, Senior Influencer Marketing Project Manager w Labcon, opowiedzą o tym, jak skalować i uzupełniać działania z twórcami internetowymi, aby osiągać najlepsze wyniki i zyskiwać rozpoznawalność,
- z kolei Olga Gralińska, Head of Influencer Marketing w Stor9, powie o tym, jak zmieniają się oczekiwania klientów względem twórców i jacy twórcy mają większe szanse na sukces.
Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 21 października b.r. Dołącz do grona subskrybentów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing