TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Upoluj bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu” [KONKURS]

Upoluj bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu” [KONKURS]
Jaka będzie przyszłość influencer marketingu, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć wartość 24 mld dolarów? Odpowiedź między innymi na to pytanie poznają uczestnicy konferencji „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”.
O autorze
1 min czytania 2024-10-15

Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 21 października b.r. Dołącz do grona subskrybentów.

Dziś, gdy współpraca marek z twórcami internetowymi wykracza daleko poza proste promowanie produktów, firmy dostały wyjątkową szansę na budowanie jakościowych i trwałych relacji z klientami. By tego dokonać, muszą nieustannie adaptować się do zmieniających się trendów, wyzwań rewolucji technologicznej i nowych regulacji prawnych, idących w parze ze specjalizacją rynku. Jak w błyskawicznie zmieniającym się świecie nie być copycatem, a surferem trendów? Jak odnaleźć się w nowych formatach? Jak, wdrażając niestandardowe rozwiązania, mierzyć efektywność kampanii, nie zapominając o ochronie konsumentów?

To tylko część zagadnień, nad którymi pochylą się eksperci z grup roboczych IAB Polska podczas konferencji „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”. Wydarzenie odbędzie się już 29.10.2024 w Warszawie.

>>> Sprawdź program konferencji „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakie prelekcje czekają na uczestników?

  • Justyna Zawadzka i Rafał Pogorzelski (Space Cat Industries) opowiedzą o efekcie viralu,
  • Jakub „Coocharz” Przeździecki oraz Artur Nalepko, Head of Influencer Management w Rokmates, w prelekcji „Między teorią a praktyką” opowiedzą o tym, jak lepiej zarządzać oczekiwaniami klienta, co jest największym wyzwaniem na różnych etapach kampanii i jakie z tego płyną wnioski dla firm,
  • Berenika Barczak-Kilavuz, Senior Influencer Lead w VML, opowie o tym, czy możemy już ogłosić śmierć trendów,
  • Karolina Jądrzyk, Influencer Marketing Manager oraz Anna Rucińska, Head of Burda Beauty Center & Communications z Burda Media Polska wyjaśnią, czym różni się współpraca z influencerem od pracy z content creatorem, na podstawie działań z twórcami m.in. w projekcie TASTErzy,
  • Monika Domańska, Senior Influencer Marketing Project Manager oraz Aleksandra Raczko, Senior Influencer Marketing Project Manager w Labcon, opowiedzą o tym, jak skalować i uzupełniać działania z twórcami internetowymi, aby osiągać najlepsze wyniki i zyskiwać rozpoznawalność,
  • z kolei Olga Gralińska, Head of Influencer Marketing w Stor9, powie o tym, jak zmieniają się oczekiwania klientów względem twórców i jacy twórcy mają większe szanse na sukces.

Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 21 października b.r. Dołącz do grona subskrybentów.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Regulamin konkursu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się