Pierwszego dnia Konferencji Marketing w Kulturze 2024 (26 marca) odbędą się warsztaty, które poprowadzą: Anna Mizera-Nowicka (o pisaniu komunikatów, które zainteresują media), Monika Dubiel (o dostępności cyfrowej w prowadzeniu social media instytucji kultury, Jacek Nowak (o tworzeniu materiałów promocyjnych z pomocą sztucznej inteligencji), Joanna Grandzicka (o roli lidera w zespole). Ostatni warsztat poświęcony będzie newsletterom.
Kolejne dwa dni przeznaczono na prelekcje. W programie znajdują się wystąpienia:
Zobacz również
- Mały budżet – świetna kampania. Przegląd case studies. Michał Malinowski, Maciej Goś, Beeffective
- Uwolnij swoją twórczość w budowaniu wizerunku instytucji. Sylwia Bodnar, Wizerunkowa Akrobatka
- Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha? Maciej Wróblewski, Wes and Unicorns
- Wielki nieobecny. O marketingu w marketingu kultury. Moderacja: Aleksandra Tatarczuk, Clipatize. Goście: Fabian Lis (Ancymony), Martyna Łokuciejewska
- Jak wykorzystywać analitykę do tworzenia treści? Krzysztof Marzec, Deva Group
- LinkedIn. Jak komunikować działań kultury w świecie sukcesów? Adrian Gamoń
- Współpraca z mediami od wewnątrz. Alek Hudzik, Mintmagazine.pl
- Sztuka w social mediach. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców? Maja Michalak, Poza ramami
- Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach, Agnieszka Gutowska, Personal PR
- Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej? Piotr Źrołka, Kinaole
- AI. Legal czy nielegal? Paula Skrzypacka, Creativa Legal
- Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?
Dodatkowo, wieczorem 27 marca w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej przy Targu Rakowym 11 odbędzie się wieczór integracyjny z występem grupy impro „No i fajnie” na temat pracy w kulturze i marketingu.
Uwaga! Do rozdania mamy 4 wejściówki na wydarzenie (2x wejściówka online, 2x wejściówka stacjonarna). Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 15 marca b.r.
Regulamin konkursu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury. Tym jest na przykład dostępność cyfrowa, która znów pojawi się w programie wydarzenia – mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji IKM.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Tematy, które poruszymy podczas konferencji dotyczą m.in.: uwalniania swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowania oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, marketingu w kulturze – mówi Karolina Zabrocka z Działu Komunikacji IKM.
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe