Renomowany producent instalacji wodnych i grzewczych już w grudniu ubiegłego roku rozpoczął promocję nowego systemu sterującego ogrzewaniem podłogowym w domach i mieszkaniach pod hasłem „Stwórz własną strefę komfortu”. Smatrix Pulse to intuicyjna automatyka zarządzająca temperaturą w pomieszczeniach według indywidualnych preferencji użytkowników. Produkt jest dedykowany zarówno profesjonalnym wykonawcom, jak i klientowi końcowemu, dlatego w komunikacji wykorzystano wiodące tytuły branży instalacyjnej oraz B2C.
Z kolei Uni Pipe PLUS to innowacyjna rura, która posiada aż o 40% mniejszy kąt gięcia niż konkurencyjne rozwiązania, dzięki czemu skraca czas pracy i umożliwia montaż w trudno dostępnych miejscach. W ramach trwającej kampanii informacje o Uni Pipe PLUS ukażą się głównie w czasopismach i portalach internetowych branży instalacyjnej. Kampania w mediach online jest ukierunkowana przede wszystkim na dotarcie do wykonawców instalacji sanitarnych.
Zobacz również
Marka w obu kampaniach wykorzystała najbardziej zasięgowe narzędzia komunikacji online, w tym m.in. artykuły sponsorowane, mailingi, double billboardy czy banery. Za rekomendację i zakup mediów, opracowanie materiałów sponsorowanych, działania PR, a także stworzenie obu Key Visuali jest odpowiedzialna agencja Wills Integrated.