Urodziny z Desperadosem – rusza nowa kampania marki

Tomasz „Gimper” Działowy i Michał „Wujaszek Liestyle” Wilczewski rozkręcają z Desperados urodziny bez wychodzenia z domu. W najnowszym konkursie marka przypomina #stayhome i jednocześnie umożliwia zorganizowanie niespodziankowej imprezy urodzinowej.
O autorze
1 min czytania 2020-04-22

W czasie kwarantanny ze względu na konieczność społecznej izolacji, trudniej celebrować urodziny z paczką przyjaciół. Marka Desperados umożliwia zorganizowanie urodzinowej niespodzianki online dla znajomych, którzy w najbliższym czasie obchodzą swoje urodziny.

Udział w konkursie możliwy jest po udzieleniu kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego chciałbyś zorganizować urodziny swojemu znajomemu?” i podaniu daty urodzin osoby, której chce się przygotować niespodziankę.

Zgłoszenia są przyjmowane za pośrednictwem funkcji wiadomości prywatnej z wykorzystaniem bota w komunikatorze Messenger na profilu marki Desperados lub za pośrednictwem aplikacji Messenger.

Dla jubilatów wskazanych przez laureatów konkursu ufundowano imprezę niespodziankę w formie video konferencji online za pośrednictwem komunikatora Google Meet z udziałem influencerów: Tomasz „Gimper” Działowy lub Michał „Wujaszek Liestyle” Wilczewski. Kolejną nagrodą jest 1 000 zł, którą marka Desperados w imieniu jubilata przekaże na wybraną przez niego organizację charytatywną. Ostatnią nagrodą jest zapas nowego wariantu piwa Desperados – Desperados Lime.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za ideę kampanii odpowiedzialna jest agencja LVOV. Strategię i komunikację w digitalu i mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, która przygotowała także konkursowego bota. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing