W czasie kwarantanny ze względu na konieczność społecznej izolacji, trudniej celebrować urodziny z paczką przyjaciół. Marka Desperados umożliwia zorganizowanie urodzinowej niespodzianki online dla znajomych, którzy w najbliższym czasie obchodzą swoje urodziny.
Udział w konkursie możliwy jest po udzieleniu kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego chciałbyś zorganizować urodziny swojemu znajomemu?” i podaniu daty urodzin osoby, której chce się przygotować niespodziankę.
Zobacz również
Zgłoszenia są przyjmowane za pośrednictwem funkcji wiadomości prywatnej z wykorzystaniem bota w komunikatorze Messenger na profilu marki Desperados lub za pośrednictwem aplikacji Messenger.
Dla jubilatów wskazanych przez laureatów konkursu ufundowano imprezę niespodziankę w formie video konferencji online za pośrednictwem komunikatora Google Meet z udziałem influencerów: Tomasz „Gimper” Działowy lub Michał „Wujaszek Liestyle” Wilczewski. Kolejną nagrodą jest 1 000 zł, którą marka Desperados w imieniu jubilata przekaże na wybraną przez niego organizację charytatywną. Ostatnią nagrodą jest zapas nowego wariantu piwa Desperados – Desperados Lime.
Za ideę kampanii odpowiedzialna jest agencja LVOV. Strategię i komunikację w digitalu i mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, która przygotowała także konkursowego bota. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing