Podczas czwartkowej Gali XIV edycji PRCH Retail Awards zostały nagrodzone zespoły realizujące projekty marketingowe i biznesowo-strategiczne na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. W tym roku, po raz drugi w historii konkursu przyznano statuetki dla agencji marketingowych, wyróżniających się najbardziej innowacyjnymi oraz efektownymi projektami dla centrów handlowych.
Valkea, której projekty realizowane dla klientów z branży retail, wielokrotnie już były nagradzane w konkursie, tym razem otrzymała srebrną nagrodę w kategorii Agencja Marketingowa Roku 2023.
Zobacz również
Wielokrotnie mieliśmy przyjemność odbierać nagrody PRCH Retail Awards dla kampanii oraz projektów z zakresu retail marketingu. Wyjątkowo cieszy nas jednak tegoroczna nagroda dla Agencji Marketingowej Roku. To budujące zwieńczenie pracy całego naszego zespołu. Nie udałoby się osiągnąć tego sukcesu bez zaufania naszych klientów, którzy powierzyli nam do realizacji najlepsze projekty w branży retail w Polsce. – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea.
Valkea jest agencją marketingu 360, która jako jedna z niewielu na rynku oferuje usługi w tak kompleksowym zakresie – od strategii i kreacji, przez działania w obszarze digital social media, custom publishing, aż po eventy i public relations. Przez ponad 20 lat działalności na rynku, agencja zgromadziła w swoim portfolio wiele różnorodnych projektów, zarówno dla centrów handlowych z całej Polski, jak i innych dużych brandów, tj. m.in.: Żabka, Allegro, Douglas, Ecco, Polpharma czy TUI.
Statuetka dla Valkea jako jednej z najlepszych agencji marketingowych jest nie tylko podsumowaniem jej różnorodnego dorobku, ale także wyróżnieniem jej kreatywności i wyjątkowych projektów realizowanych dla centrów handlowych. Wśród klientów agencji znajdują się m. in. Manufaktura, Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Centrum Praskie Koneser, Galeria Katowicka, Centrum Janki czy Wars Sawa Junior.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Gala rozdania nagród PRCH Retail Awards odbyła się 16 listopada, w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing