Value Media razem z agencją one-stop-shop dla e-commerce SalesTube w wyniku wygranego przetargu zajmą się całościową strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów online i TV dla polskiej marki Amica. Tym samym dom mediowy jako partner biznesowy rozpoczyna z marką już 10 rok współpracy.
– Na naszą decyzję o przedłużeniu współpracy z Value Media złożyło się kilka czynników. Po pierwsze, doceniamy imponujący, przekrojowy i kompleksowy materiał przetargowy wsparty parametrami i deklarowanymi estymacjami na kluczowych dla nas KPI’s. Po drugie, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników wspólnych działań. Nawet w okresie ostatnich 12 trudnych i nietypowych miesięcy mogliśmy liczyć na olbrzymie zaangażowanie i znakomitą efektywność w digitalu. Po trzecie, bardzo podoba nam się podejście zespołu – profesjonalizm, dbałość o detale i świetna komunikacja. To wszystko sprawiło, że zdecydowaliśmy się na powierzenie Value Media w roku 2021 zarówno budżetu online, jak i telewizyjnego – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Amica.