Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową marki KOMFORT

Value Media we współpracy z Salestube (Group One), wygrywa przetarg na obsługę mediową marki KOMFORT. To kolejna polska marka, obok Eobuwie, Modivo oraz Dawtony, która w tym roku dołączyła do grona klientów agencji.
O autorze
0 min czytania 2021-10-25

– Praca z liderem rynkowym i technologicznym z blisko 30-letnim doświadczeniem, to wyzwanie, które podejmujemy z dużą satysfakcją. Jesteśmy pewni, że dzięki ogromnemu zapleczu specjalistów i najlepszym kompetencjom w obszarze e-commerce, jesteśmy dobrze przygotowani do wspierania rozwoju tak wyjątkowej, polskiej i szybko rozwijającej się marki jaką jest Komfort – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

– Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była  ekspertyza i doświadczenie w obszarze  obsługi podmiotów, które mają wiodącą pozycję na rynku handlu detalicznego w sprzedaży online. Zwracaliśmy szczególną uwagę na kompetencje w obsłudze kanałów performance marketingowych.  Value Media wyróżnia się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy – mówi Michał Chyczewski, V-ce Prezes Komfort.

Współpraca o trzyletniej współpracy marek ruszy od listopada br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj