– Praca z liderem rynkowym i technologicznym z blisko 30-letnim doświadczeniem, to wyzwanie, które podejmujemy z dużą satysfakcją. Jesteśmy pewni, że dzięki ogromnemu zapleczu specjalistów i najlepszym kompetencjom w obszarze e-commerce, jesteśmy dobrze przygotowani do wspierania rozwoju tak wyjątkowej, polskiej i szybko rozwijającej się marki jaką jest Komfort – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
– Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie w obszarze obsługi podmiotów, które mają wiodącą pozycję na rynku handlu detalicznego w sprzedaży online. Zwracaliśmy szczególną uwagę na kompetencje w obsłudze kanałów performance marketingowych. Value Media wyróżnia się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy – mówi Michał Chyczewski, V-ce Prezes Komfort.
Zobacz również
Współpraca o trzyletniej współpracy marek ruszy od listopada br.