Od czasów otwarcia pierwszego salonu VAN GRAAF we Wrocławiu w 2001 roku mija dokładnie 20 lat i w związku z tym VAN GRAAF świętuje 20-lecie swojej działalności. Z tej okazji zostały przygotowane specjalne oferty i promocje w dniach 20-26 września – 20 % rabatu na cały asortyment w sklepie stacjonarnym i online. W kampanię ogłaszającą 20 lecie marki VAN GRAAF została zaangażowana ogólnopolska rozgłośnia radiowa nagłaśniająca niespodzianki i specjalne oferty przygotowane dla klientów brandu.
Marka sukcesywnie się rozrasta i obecnie posiada już 11 sklepów w największych polskich miastach oraz 1 brand outlet otwarty w tym roku w Sopocie. Na przestrzeni lat VAN GRAAF stał się wiodącą i cenioną siecią modowych sklepów detalicznych nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Oprócz 17 salonów rozmieszczonych w Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Łotwie oraz Węgrzech, marka prowadzi także sklepy internetowe w Niemczech i Polsce.
Zobacz również
VAN GRAAF świadomie łączy zakupy tradycyjne z zakupami online. Jest to szczególna cecha i wynika z przyszłego celu rozwojowego firmy na zostanie wiodącym sprzedawcą wielokanałowym w Europie. Klientom oferujemy spójne, wielokanałowe doświadczenie zakupowe. Jeśli np. towaru nie ma w magazynie w odpowiednim rozmiarze, obsługa zamówi go bezpośrednio ze sklepu internetowego. Następnie towar zostanie dostarczony do domu klienta lub na inny adres w Polsce.
Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój oraz środowisko naturalne mają dla VAN GRAAF olbrzymie znaczenie. Dlatego marka zwraca uwagę, aby produkty oferowanych marek spełniały standardy zrównoważonego rozwoju.: poprzez członkostwo w amfori BSCI, VAN GRAAF zapewnia ochronę praw człowieka w łańcuchu dostaw. Marka udowadnia, że ochrona planety może iść w parze z rozwojem branży modowej. Brand m.in.: wprowadza do swojej oferty coraz więcej produktów wykonanych z ekologicznych surowców oraz tekstylia, które nie zawierają toksycznych i szkodliwych substancji. O realizowaniu tej ambicji przez markę świadczy posiadanie różnych certyfikatów tekstylnych, takich jak BCI, GOTS czy Good Cashmere Standard. Oczywiście torby na zakupy VAN GRAAF wykonane są z certyfikowanego papieru powstałego z recyclingu. Marka stara się również konsekwentnie minimalizować ślad węglowy – dlatego działania transportowe wzdłuż łańcucha dostaw – począwszy od produkcji odzieży marek własnych, kończąc na momencie dokonania zakupu przez klienta są jak najbardziej przyjazne dla środowiska, m.in. przesyłki lotnicze są zredukowane do absolutnego minimum.
VAN GRAAF może poszczycić się także udanymi współpracami influencerskimi. Warto wskazać, że marka współpracowała w ostatnich latach z popularnymi i lubianymi postaciami ze świata showbiznesu m.in.: z Katarzyną Cichopek czy Mateuszem Hładkim, jak i polskiej mody z Łukaszem Podlińskim, Sebastianem Chłodnickim czy Karoliną Ościk-Alamą (Cajmel).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing