Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

VAN PUR uruchamia program społeczny startuje z kampanią marki Razowy Kwas Chlebowy

Kampania reklamowa marki Razowy Kwas Chlebowy, która obejmie telewizję, prasę kobiecą, regionalną i branżową oraz internet, potrwa do końca roku.
O autorze
2 min czytania 2014-06-16

Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Razowy Kwas Chlebowy oraz budowanie świadomości kwasu chlebowego jako rynkowej kategorii. Spot reklamowy będzie wyświetlany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. W ramach wsparcia reklamowego produktu planowany jest również szereg działań niestandardowych. Tegoroczna kampania będzie prowadzona pod hasłem „Zmień na lepsze!”. Właśnie staruje program społeczny Nasze Zmiany oraz platforma internetowa www.NaszeZmiany.pl. 

– Razowy Kwas Chlebowy zostanie wsparty w tym roku kompleksowymi działaniami reklamowymi, a ich osią będzie akcja społeczna zachęcająca kobiety do drobnych zmian w ich życiu – mówi Anna Glina, Brand Manager marki Razowy Kwas Chlebowy – Programowi społecznemu towarzyszy specjalnie stworzona do tego celu platforma internetowa www.NaszeZmiany.pl, która będzie wspomagać kobiety w dokonywaniu pozytywnych zmian w ich życiu – drobnych zmian, ale dających satysfakcję i poczucie pewności.

Dzięki wzajemnemu wsparciu w ramach platformy www.NaszeZmiany.pl każda kobieta może zdecydować się na zmiany wiedząc, że z jednej strony otrzyma silne wsparcie całej społeczności kobiet, a z drugiej – że jej codzienne wysiłki są „pod kontrolą”, nie musi działać „w ciemno”. Udział w programie jest prosty: wystarczy zarejestrować się i wybrać grupę, w której chce się uczestniczyć. Do wyboru jest wiele różnych kategorii, m.in. zdrowie, życie osobiste, pieniądze, edukacja, czas wolny, rozwijanie kreatywności, technologia.

Po rejestracji i deklaracji wzięcia udziału w programie, uczestniczka otrzymuje codziennie mailem drobne zadania. Uczestniczki programu potwierdzają wykonanie swoich zadań, a inne uczestniczki mogą wspomagać ją swoim wsparciem, komentarzami, dyskusjami i mobilizować do działania. W ten sposób użytkowniczki tworzą społeczność, budują między sobą silną więź i nie są same w przeprowadzaniu codziennych zmian w swoim życiu i zmienianiu go na lepsze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kwas chlebowy staje się napojem modnym, co widzimy nie tylko w statystykach sprzedaży, ale też analizując reakcje konsumentów, ich wrażenia po zapoznaniu się z tym napojem, czy dyskusje dotyczące poszukiwania alternatyw dla przesłodzonych i pełnych chemicznych dodatków napojów gazowanych – a kwas chlebowy taką właśnie alternatywą jest. A że korzystanie z nowych trendów i rynkowych nowinek jest domeną kobiet i one też przeważnie decydują o tym co podawać swojej rodzinie do picia, liczymy na to, że zaangażowanie Razowego Kwasu Chlebowego w program Nasze Zmiany sprawi, że jeszcze bardziej docenią one tę markę – dodaje Anna Glina.

Razowy Kwas Chlebowy to bezalkoholowy naturalny napój gazowany, o smaku podpieczonej skórki chleba z nutką karmelu. Powstaje z krystalicznej wody i słodów: żytniego i jęczmiennego, nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Van Pur wprowadził markę razowy Kwas Chlebowy na rynek jesienią ub.r. Produkt w plastikowych opakowaniach o pojemności 0,5 l i 1,5 l jest dostępny w 3 smakach – klasycznym, żurawinowym i śliwkowym. Obecnie firma wprowadza właśnie na rynek Razowy Kwas Chlebowy w szklanej butelce słodzony cukrem trzcinowym (zdjęcie).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Razowy Kwas Chlebowy jest pierwszą marką z tej kategorii rynkowej reklamowaną w telewizji. Kampania launchowa jesienią ub.r. obejmowała m.in. prasę, kino i telewizję, w tym m.in. spoty reklamowe oraz działania product placement.