Twarzą kampanii został Dharni – jeden z najpopularniejszych beatboxerów w Polsce i na świecie.
Dodatkowo powstała platforma brand experience www.dobrezadrobne.pl, na której każdy może pobawić się wirtualnym beatboxerem i dodatkowo zgarnąć kupon na darmowego Whoopera®.
Zobacz również
„Wybrałem VanLeif, bo dobrze się dogadywaliśmy od początku. Umieją szybko reagować i są bardzo kreatywni. Czują dynamikę pracy z marką taką jak Burger King. Praca z nimi to brainstorm, z którego powstają fajne pomysły na wzmocnienie rozpoznawalności marki w Polsce” – powiedział Tomasz Tracz, Marketing Manager Burger King
Za strategię, kreację i realizację działań, w tym przygotowanie platformy www.dobrezadrobne.pl odpowiada agencja VanLeif.
Całość działań będzie wspierana kampanią performance realizowaną przez Vizeum.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania wystartowała 15 maja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing