Vaya Woman – nowa kampania Salomon promującą kolekcję obuwia outdoor’owego dla kobiet. Anna Dereszowska dołącza do grona ambasadorek marki

Vaya Women to najnowsza kolekcja obuwia marki Salomon, wiodącego producenta produktów outdoor’owych na świecie. Stylowa i praktyczna linia została zaprojektowana specjalnie dla kobiet do wszelkich aktywności na świeżym powietrzu, co podkreśla hasło kampanii „Zawsze tam, gdzie Ty”.
O autorze
1 min czytania 2020-10-02

– Kobiety stanowią stale rosnący segment na rynku outdoor’owym. Coraz więcej pań poszukuje sprzętu dedykowanego aktywnościom w terenie, a oferta produktów przeznaczonych do sportu na zewnątrz nie była do tej pory dostosowana do potrzeb i wymagań kobiet. Mamy wrażenie, że największy problem stanowiły buty – brakowało takich, kładących nacisk na oddychalność czy lekkość, które jednocześnie byłyby butami stylowymi oraz odpowiadałyby na tak często spotykaną u kobiet przypadłość, jaką są haluksy. Pragniemy łamać stereotypy i zapewniać paniom to, czego potrzebują, aby z pełnią satysfakcji mogły uprawiać aktywność na zewnątrz. Przedstawiamy specjalnie wyselekcjonowaną kolekcję butów dla żądnych przygód kobiet, które kochają sporty outdoor’owe – mówi Iwona Skolicka, Dyrektor Marketingu Amer Sports Poland.

Salomon Vaya to kolekcja obuwia zaprojektowana z myślą o kobietach w każdym wieku, uprawiających sport, łączących aktywność fizyczną z codziennym życiem, nie zapominając przy tym o stylowym wyglądzie. W skład linii wchodzi 5 modeli: Vaya, Vaya GTX, Vaya MID GTX, Vaya Blaze TS CSWP oraz Vaya Powder TS CSWP. Każdy z nich daje wszechstronne możliwości i sprawdzi się praktycznie wszędzie – podczas wycieczki rowerowej po lesie czy parku, przejażdżki konnej, a także na spacerze po zróżnicowanym terenie. Vaya są dla kobiet, które szukają butów uniwersalnych, wygodnych oraz przede wszystkim – niezwodnych w trudnych warunkach.

W ramach działań komunikacyjnych kolekcji Vaya Woman, marka nawiązała współpracę z aktorką Anną Dereszowską, która została nową ambasadorką Salomon, dołączając do m.in. Pauliny Holtz, Beaty Sadowskiej i Anny Dziedzic. Wszystkie łączy sportowa pasja w outdoor’owej wersji oraz prowadzenie aktywnego trybu życia. Tak, jak marka Salomon, promują uprawianie sportu będącego sposobem na spędzanie wolnego czasu.

Kampania Salomon Vaya startuje 5 października, a planowane wsparcie obejmuje działania w social mediach, publikacje branded content, a także kampanię online z największymi klientami sprzedającymi produkty sportowe (m.in. 8A, Martes, eObuwie). Komunikacja najnowszej kolekcji marki odbędzie się również w sklepach stacjonarnych, gdzie konsumenci będą mogli testować buty Vaya.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania PR dla marki Salomon prowadzi agencja Big Picture, odpowiadając za opracowanie strategii komunikacji do mediów oraz jej realizację. W ramach działań zrealizowano event dla dziennikarzy i influencerów, podczas którego testowano buty Vaya podczas konkurencji sportowych w terenie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing