– Kobiety stanowią stale rosnący segment na rynku outdoor’owym. Coraz więcej pań poszukuje sprzętu dedykowanego aktywnościom w terenie, a oferta produktów przeznaczonych do sportu na zewnątrz nie była do tej pory dostosowana do potrzeb i wymagań kobiet. Mamy wrażenie, że największy problem stanowiły buty – brakowało takich, kładących nacisk na oddychalność czy lekkość, które jednocześnie byłyby butami stylowymi oraz odpowiadałyby na tak często spotykaną u kobiet przypadłość, jaką są haluksy. Pragniemy łamać stereotypy i zapewniać paniom to, czego potrzebują, aby z pełnią satysfakcji mogły uprawiać aktywność na zewnątrz. Przedstawiamy specjalnie wyselekcjonowaną kolekcję butów dla żądnych przygód kobiet, które kochają sporty outdoor’owe – mówi Iwona Skolicka, Dyrektor Marketingu Amer Sports Poland.
Salomon Vaya to kolekcja obuwia zaprojektowana z myślą o kobietach w każdym wieku, uprawiających sport, łączących aktywność fizyczną z codziennym życiem, nie zapominając przy tym o stylowym wyglądzie. W skład linii wchodzi 5 modeli: Vaya, Vaya GTX, Vaya MID GTX, Vaya Blaze TS CSWP oraz Vaya Powder TS CSWP. Każdy z nich daje wszechstronne możliwości i sprawdzi się praktycznie wszędzie – podczas wycieczki rowerowej po lesie czy parku, przejażdżki konnej, a także na spacerze po zróżnicowanym terenie. Vaya są dla kobiet, które szukają butów uniwersalnych, wygodnych oraz przede wszystkim – niezwodnych w trudnych warunkach.
Zobacz również
W ramach działań komunikacyjnych kolekcji Vaya Woman, marka nawiązała współpracę z aktorką Anną Dereszowską, która została nową ambasadorką Salomon, dołączając do m.in. Pauliny Holtz, Beaty Sadowskiej i Anny Dziedzic. Wszystkie łączy sportowa pasja w outdoor’owej wersji oraz prowadzenie aktywnego trybu życia. Tak, jak marka Salomon, promują uprawianie sportu będącego sposobem na spędzanie wolnego czasu.
Kampania Salomon Vaya startuje 5 października, a planowane wsparcie obejmuje działania w social mediach, publikacje branded content, a także kampanię online z największymi klientami sprzedającymi produkty sportowe (m.in. 8A, Martes, eObuwie). Komunikacja najnowszej kolekcji marki odbędzie się również w sklepach stacjonarnych, gdzie konsumenci będą mogli testować buty Vaya.
Działania PR dla marki Salomon prowadzi agencja Big Picture, odpowiadając za opracowanie strategii komunikacji do mediów oraz jej realizację. W ramach działań zrealizowano event dla dziennikarzy i influencerów, podczas którego testowano buty Vaya podczas konkurencji sportowych w terenie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing