Przystępując do programu „Przyjaciel UNICEF”, Vectra pragnie wspierać działania mające na celu ochronę, pomoc i wsparcie najmłodszych. Ten wyjątkowy program ma promować i chronić prawa dziecka oraz zapewniać fundusze na rzecz pomocy najmłodszym w najbardziej potrzebujących regionach świata. Darowizny przekazywane przez „Przyjaciół”, pozwalają UNICEF zapewnić dzieciom wszystko, co niezbędne, aby mogły się rozwijać i godnie żyć.
Wszystkie dzieci mają prawo do zabawy, rozwoju i edukacji. Jako Vectra całkowicie zgadzamy się z tą ideą UNICEF, dlatego też zdecydowaliśmy się wesprzeć działania organizacji na rzecz najmłodszych. Wierzymy, że żadne dziecko nie powinno doświadczać wojny i z taką myślą podjęliśmy współpracę z organizacją, która pomoc humanitarną kieruje również do osób cierpiących w związku z trwającym konfliktem zbrojnym w Ukrainie – wojnie, która stanowi obecnie bezpośrednie zagrożenie dla życia i dobrostanu blisko 7,5 miliona bezbronnych dzieci. Chcemy nieść realną pomoc, zarówno materialną jak i finansową, tam gdzie jest ona najbardziej potrzebna – komentuje Michał Bartkowiak, prezes zarządu Vectra S.A.
Zobacz również
Fundusz Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom na całym świecie żyło się lepiej. Organizacja wierzy, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, płci, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa oraz zasługuje na osiągnięcie pełni swojego potencjału.
W dzisiejszych trudnych czasach, zaangażowanie biznesu w działania społeczne ma szczególną wartość. Cieszę się, że Vectra dołączyła do grona firm wrażliwych społecznie, które dostrzegają konieczność niesienia pomocy tym najbardziej potrzebującym, czyli dzieciom – powiedziała Renata Bem, Zastępca dyrektora generalnego UNICEF Polska.
Aktualnie prawie 385 milionów dzieci żyje w skrajnym ubóstwie, a ich sytuację dodatkowo pogarszają konflikty zbrojne, kryzysy i postępujące zmiany klimatyczne. Każde dziecko ma prawo dorastać w zdrowiu, jak również mieć bezpłatny dostęp do wysokiej jakości edukacji, od wczesnego dzieciństwa aż do osiągniecia pełnoletności.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Każde, niezależnie od miejsca zamieszkania, statusu materialnego, czy pochodzenia, powinno być chronione przed przemocą, wykorzystaniem i niegodziwym traktowaniem oraz żyć i dorastać w środowisku sprzyjającym jego bezpieczeństwu i rozwojowi – a więc także wolnym od zanieczyszczeń i innych zagrożeń, z dostępem do urządzeń sanitarnych czy naturalnych źródeł wody pitnej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji o programie „Przyjaciel UNICEF” można znaleźć na stronie unicef.pl/biznes