Przyciągnie największych talentów do firm jest coraz trudniejsze. Spółki muszą mieć przygotowany solidny program transformacji cyfrowej. Powinien się on opierać o najnowsze technologie i rozwiązania, tak, aby sprostać potrzebom pracowników. Współpraca Verizon z CareAR pomoże z wprowadzaniem zmian na stanowiskach i wdrażaniem nowych osób, dzięki wykorzystaniu zarówno technologii sieciowej, jak i sztucznej inteligencji / AR. Umożliwi tym samym szybką edukację i rozwój nowej generacji pracowników, niezależnie od ich lokalizacji. Dzięki współpracy z CareAR, firma Verizon może zapewnić swoim klientom i technikom terenowym wsparcie w czasie rzeczywistym i rozwiązywanie problemów z poradami ekspertów, tworząc nowy standard samoobsługi i spersonalizowanych instrukcji.
– Dostrzegliśmy ogromne zmiany w strukturach pracowniczych, mające charakter globalny. Naszą misją jest pomaganie klientom w nawigacji już dziś, przy jednoczesnym identyfikowaniu strategicznych ścieżek innowacji i rozwoju. Dzięki 5G i przetwarzaniu brzegowemu, możemy pomóc firmie CareAR w dostarczaniu zaawansowanych funkcji sztucznej inteligencji na standardowych urządzeniach mobilnych. AI będzie można także wykorzystać w sprzętach typu smart glass i dronach, zwiększając tym samym wydajność i wrażenia z użytkowania – powiedział Sampath Sowmyanarayan, dyrektor ds. przychodów w Verizon Business.
Zobacz również
W 2020 r. firma Verizon Business ogłosiła wprowadzenie podstawowego wirtualnego asystenta do czatu wideo. Zrobili to za pośrednictwem aplikacji, która z powodzeniem pomaga organizacji w poruszaniu się w obostrzeniach dotyczących COVID oraz związanymi z tym wymaganiami bezpieczeństwa i dystansu w zakresie obsługi klienta. Partnerstwo z CareAR pozwala firmie Verizon przyspieszyć realizację wizji zdalnego wsparcia dla klientów, pracowników i techników terenowych. Chcą to osiągnąć, koncentrując się na integracji zaawansowanych funkcji AR i AI, które umożliwiają proaktywne i samodzielne rozwiązywanie problemów przez użytkowników.
– CareAR koncentruje się na natychmiastowym udostępnianiu wiedzy specjalistycznej. Użytkownicy mają możliwość wizualnego dostępu na żądanie do wiedzy ekspertów i treści instruktażowych dostarczanych na preferowane urządzenie. Nasze przedsięwzięcie z firmą Verizon umożliwia nam dalsze rozwijanie tych możliwości. Będzie to skutkować lepszymi wynikami klientów i pomagać w rozwiązywaniu wielkich wyzwań, takich jak zmniejszenie naszego śladu węglowego i wypełnienie luk pracowniczych – powiedział prezes CareAR, Sam Waicberg.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]