Vito Bambino w najnowszej kampanii OLX

Morze Bałtyckie po raz kolejny wygrywa w rankingu wymarzonych destynacji wakacyjnych Polaków. Ten kierunek wskazuje ponad 27 proc. spośród tych, którzy wybierają się na urlop. Niecałe 15 proc. na wakacje wybierze się w góry, a blisko 10 proc. badanych stawia na wieś i wypoczynek w agroturystyce.
O autorze
1 min czytania 2023-06-28

Jak wynika z danych serwisu OLX, do najchętniej wyszukiwanych obiektów wakacyjnych należą samodzielne domki nad morzem lub nad jeziorem. Decydując się na wyjazd chcemy cieszyć się prywatnością i wygodą, stąd zapotrzebowanie na oferty, w których mowa o bliskości placu zabaw, aneksie kuchennym i parkingu. Cenione są też bliskość natury i dostępność atrakcji turystycznych.

I właśnie takie obiekty w najnowszej kampanii promującej kategorię noclegi pokazuje serwis OLX. Tym razem twórcy zdecydowali się zaprosić do współpracy popularnego muzyka Vito Bambino.

– Użytkownicy OLX mogą wybierać spośród ponad 32 tysięcy obiektów noclegowych w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że proces wyboru miejsca, w którym spędzimy wakacje powinien być równie przyjemny, co sam wypoczynek. Zdecydowaliśmy się w dosłowny sposób pokazać, jak łatwo dać się wciągnąć w ten proces dzięki OLX – tłumaczy Michał Wiśniewski, marketing team manager w OLX.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację odpowiada DDB Warszawa, za produkcję – Lucky Luciano Pictures.

– Oglądając oferty wakacyjnych noclegów najczęściej wyobrażamy sobie siebie w tych lokalizacjach, dlatego w letniej kampanii OLX promującej noclegi, którą DDB Warszawa zrealizowało w ramach wygranego przetargu, Vito Bambino wizualizuje swoje marzenia o urlopie, zdradzając swój pomysł na wypoczynek idealny. Brzmi jak plan! – wyjaśniają ideę kreatywną przedstawiciele agencji DDB Warszawa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania dostępna jest w mediach społecznościowych marki od 27 czerwca. W jej ramach powstał jeden długi spot i trzy krótkie formy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Podsumowujemy kampanie marketingowe 2022 r. Jakie najbardziej zapadły nam w pamięć? (PODCAST)

Tradycyjnie na koniec roku, udało nam się podsumować i wyróżnić kampanie, jakie zapadły nam w pamięci. Wśród nich znalazła się m.in. kampania OLX. Czy w ich gronie znalazła się też Twoja ulubiona kampania?