Viva La Vulva: marka Libresse walczy z mitami i stereotypami na temat kobiecych genitaliów

Viva La Vulva: marka Libresse walczy z mitami i stereotypami na temat kobiecych genitaliów
Kampania marki Libresse Viva La Vulva walczy z mitami i stereotypami na temat waginy. Celem akcji jest sprawienie, by kobiety były dumne z tego, co mają i nie czuły żadnego wstydu mówiąc o swojej waginie.
O autorze
1 min czytania 2018-11-28

Libresse (znana też jako Bodyform) to marka łamiąca tabu, która w 2017 roku zmieniła podejście kobiet do menstruacji wraz z ruchem #bloodnormal. Teraz brand zaprezentował mocną kampanię Viva La Vulva w Szwecji i Danii, walczącą z mitami, niepewnością i stereotypami, którym poddawane są kobiety, jeśli chodzi o ich genitalia.

Kilka miesięcy temu marka Libresse przeprowadziła również globalne badania ilościowe, analizując, jak kobiety czują się i troszczą o swoje waginy. Wyniki badań pokazały, że problem, jaki porusza firma w swojej kampanii jest prawdziwy – ponad połowa kobiet odczuwa presję na wygląd swojej waginy, zaś 44% czuje się zakłopotana sposobem, w jaki ich pochwa naturalnie wygląda. Z kolei 68% kobiet nie wie, co to jest srom, a co czwarta osoba całkowicie nie zdaje sobie sprawy, że waginy wcale nie powinny wyglądać dokładnie tak samo.

Za pomocą tej kampanii marka Libresse chce sprawić, by kobiety czuły się dumne z tego, co mają oraz by nie czuły żadnego wstydu mówiąc o swoich genitaliach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Miesiączka była, jest i jeszcze przez jakiś czas będzie tematem tabu. Marka Bodyform, sprzedająca podpaski, tampony i wkładki higieniczne w Wielkiej Brytanii próbuje zmienić podejście do problemu.

PS2

Dom z biżuterią Fine Hearts on Fire i Jade Trau, wraz ze słynną aktorką Amber Rose, stworzyły bardzo unikatową biżuterie przeznaczoną do przechowywania tamponów, które w wielu państwach na świecie podlegają opodatkowaniu. Kampania podkreśla, że dla wielu kobiet miesiączka jest luksusem.