Według NapoleonCat.com możemy zauważyć, że wśród 15 najczęściej subskrybowanych kanałów w Polsce aż 8 jest związanych jest ze środowiskiem graczy.
Zobacz również
Najpopularniejsi to: ROJOV13, Remigiusz Maciaszek, Lubię mówić i grać, skkf. Każdy z tych profili śledzi ponad pół miliona osób! Dla porównania takimi wynikami nie może pochwalić się żadna stacja TV, portal czy celebryta.
Imponująco wyglądają także liczby ilustrujące zainteresowanie wszystkimi treściami publikowanymi przez graczy. Let’s Play… po Polsku i Remigiusz Maciaszek mają już po ponad 100 milionów wyświetleń swoich filmów. Dzięki temu znajdują się także w czołówce najczęściej oglądanych treści. Pierwsza trójka to: PROSTOtv (369 285 252 wyświetleń), tvn.pl (207 467 311), NawrotkaTv (160 875 928). Let’s Play jest 7. (110 343 688) a Remigiusz Maciaszek 8. (109 564 780)
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jeśli więc zastanawiamy się nad przyszłością mediów i ich ewolucją, to na YouTube dokonała się już rewolucja: treści, których próżno szukać w dużych mediach biją rekordy popularności. Vlogerzy są ponadto niezwykle pracowici. Maciaszek czy ROJOV13 są autorami odpowiednio 1357 i 1924 materiałów. Dla porównania: największa polska stacja TV na YouTube (TVN) umieściła 1527 materiałów. Mają one wprawdzie znacznie więcej wyświetleń (ponad 200 mln), ale mniej osób zdecydowało się na subskrybcję kanału (167 tys.) – tłumaczy Oskar Berezowski, analityk NapoleonCat.com.
—