VML Poland z długofalową obsługą marki Dulux

VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Dulux na rynku polskim na 2016 rok. W jej ramach prowadzi komunikację marki w social media (Facebook i Instagram) oraz przygotuje kilka aktywacji w tym roku. Pierwsza z nich wystartowała z początkiem marca.
O autorze
1 min czytania 2016-04-12

W realizacji działań dla marki Dulux VML Poland współpracuje z domem mediowym MediaCom. 

W 2016 roku VML Poland będzie wspierała główne aktywacje marki, między innymi:

  • Testery kolorów Dulux – możliwość zamówienia online próbki z pędzelkiem jednego z kolorów linii Kolory Świata, Dulux EasyCare oraz Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka. 
  • Dulux Visualizer – aplikację na urządzenia mobilne, która w czasie rzeczywistym pokazuje kolor na ścianie 
  • Dulux EasyCare – rewolucyjne plamoodporne farby o właściwościach hydrofobowych – odpychających płynne zabrudzenia. Teraz dostępne również do kuchni i łazienki. 

W ramach wymienionych aktywacji marka Dulux planuje współpracę z digital influencerami, m.in. wnętrzarskimi i lifestylowymi.

Aktywacjom towarzyszyć będą kampanie telewizyjne. Pierwsza z nich wystartowała 21 marca i obejmuje telewizję, Internet, aktywacje w mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz działania PR. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja Dulux Visualizer i testery – łatwy wybór kolorów – zobacz spot:

Agencja VML Poland odpowiada za adaptacje spotów na rynek polski, komunikację w mediach społecznościowych oraz działania z digital influencerami. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się