VMLY&R Poland odpowiada za realizację kampanii Desperados Strawberry Margarita 3%

Niskoalkoholowy wariant Desperados Strawberry Margarita 3% dołączył do portfolio lidera polskiego rynku piw smakowych. Za przygotowanie i realizację kampanii launchującej produkt odpowiadają w digitalu i social media – agencja VMLY&R Poland, a w ALT-u – agencja LVOV.
O autorze
1 min czytania 2021-03-05

Desperados Strawberry Margarita 3% łączy piwo o smaku tequili ze słodyczą dojrzałych truskawek i orzeźwieniem limonki. Wyraźnie wyczuwalna inspiracja Margaritą i imprezowy charakter Desperadosa sprawiają, że nowy wariant ma wyróżnialny na rynku smak.

Rozbudowując portfolio o kolejne warianty, Desperados kieruje ofertę do szerokiej grupy dorosłych konsumentów. Tegoroczna nowość to drugi wariant niskoalkoholowy (obok Desperadosa Lime 3%), który pozwala marce sięgać do okazji w innych niż dotąd porach.

Desperados wszedł do sprzedaży pod koniec lutego i dostępny jest w całej Polsce. Znaleźć go można na półce piw smakowych w butelkach 400 ml, puszce 500 ml oraz opakowaniach zbiorczych: 3 x butelka 400 ml i 4 x puszka 500 ml.

Wprowadzeniu nowości towarzyszyć będzie kampania w digitalu i social mediach, a także materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Desperados w komunikacji niezmiennie wychodzi poza schemat i tym razem oddaje projektowanie swoich reklam młodym artystom z całego świata. Jedną z kreacji dla nowości przygotował plakacista, ilustrator i grafik, 36 letni Krzysztof Kuki Iwański. Artysta jest autorem m.in. plakatów do spektakli teatralnym, koncertów i festiwali muzycznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing