Akcja Fundacji Happy Kids ma celu zebranie środków na rzecz budowy Rodzinnego Domu Pomocy Społecznej dla podopiecznych. Zbiórka, która wystartowała 3 października br. w sklepach sieci, odbędzie się z wykorzystaniem aplikacji Donateo. Została ona wdrożona do ekosystemu funkcjonujących już terminali płatniczych we wszystkich hipermarketach Auchan w Polsce.
Już od października klienci sieci Auchan mają możliwość przekazywania mikro-datków na rzecz Fundacji Happy Kids. Zebrane fundusze zostaną przeznaczone na budowę Rodzinnego Domu Pomocy Społecznej (RDPS) dla pełnoletnich podopiecznych z dysfunkcjami i niepełnosprawnościami, którzy zmuszeni są opuścić domy dziecka.
Zobacz również
Część podopiecznych Fundacji Happy Kids to dzieci zmagające się z niepełnosprawnościami i dysfunkcjami. W Rodzinnych Domach Dziecka traktujemy je indywidualnie, dbamy o to, by miały dostęp do profesjonalnej opieki medycznej, w tym wsparcia psychologicznego. Niestety, po ukończeniu 25 roku życia nasi wychowankowie „muszą” się usamodzielnić, jednak w niektórych przypadkach nie jest to możliwe. Wtedy to trafiają do Domów Pomocy Społecznej, a tam wiodą kompletnie inne życie niż to, do którego byli przyzwyczajeni przez wiele lat. Progres, który uczynili zatrzymuje się, a w wielu przypadkach wręcz cofa. Nie chcemy tego, dlatego postanowiliśmy wybudować nasz pierwszy Rodzinny Dom Pomocy Społecznej. Zależy nam na stworzeniu bezpiecznej przystani, w której nasi podopieczni będą mogli realizować swoje pasje, angażować się zawodowo i społecznie, a dzięki temu dalej rozwijać – mówi Ewa Tietianiec, wiceprezes Fundacji Happy Kids.
Pierwszy RDPS Fundacji Happy Kids już powstaje w Opatowie. Na stałe będzie tam przebywać 2 opiekunów, którzy będą zajmować się ośmiorgiem podopiecznych. Zebrane środki zostaną przeznaczone na remont budynku, w tym utworzenie wewnętrznego podziału pomieszczeń, przystosowanie ich do potrzeb mieszkańców, prace wykończeniowe oraz wyposażenie – także specjalistyczne.
3 października we wszystkich hipermarketach Auchan uruchomiona została zbiórka, która ma na celu pomoc podopiecznym Fundacji Happy Kids. Cieszę się, że zarówno my, jak i nasi klienci możemy wspierać realizację takiego pięknego marzenia, jakim jest budowa RDPS. Cieszy również współpraca z partnerem takim, jak Donateo. To partner, który oferuje przejrzystość, a ona jest kluczem do sukcesu udanej zbiórki. Wpłacający mogą bez problemu zweryfikować beneficjenta swojej wpłaty. Mikro-datek pozwala pomóc potrzebującym, bez obciążania domowego budżetu. To bardzo istotne w czasach, gdy w tak wielu miejscach potrzebne jest wsparcie finansowe, a jednocześnie wszyscy staramy się oszczędzać – mówi Dorota Patejko, dyrektor komunikacji i CSR, Auchan Retail Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Klienci, którzy dokonają płatności kartą, na ekranie terminala zobaczą zapytanie o chęć wsparcia fundacji. Datek trafi bezpośrednio na konto Happy Kids, co odzwierciedlone zostanie na koncie wpłacającego oraz odrębnym potwierdzeniu niefiskalnym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzięki współpracy z dużymi sieciami handlowymi takimi jak Auchan, Donateo ma szansę wejścia na kolejny poziom pomagania. Dotychczas spotykamy się ze wspaniałym odbiorem ze strony klientów sieci, jestem przekonany, że i tym razem tak będzie. Polacy chcą pomagać mądrze, nowocześnie i bezpiecznie, a my na tę potrzebę odpowiadamy, to wsparcie bardzo im ułatwiając. Zyskują potrzebujący – mówi Krzysztof Adamski, CEO BetterPOS i pomysłodawca Donateo.
Donateo to rozwiązanie autorstwa BetterPOS. Aplikacja powstała z myślą o szerzeniu idei mikrodonacji w sieciach retail. Partnerem technologicznym wdrożenia jest Exorigo-Upos, jeden z największych dostawców rozwiązań IT, w tym płatniczych, dla branży handlowej. Poza aplikacją, Donateo oferuje także „wirtualne puszki”, które umożliwiają zbiórki online oraz stacjonarne wpłatomaty i terminale. Można je znaleźć w ponad 500 punktach w całej Polsce. Partnerami są wyłącznie zweryfikowane fundacje non-profit i stowarzyszenia.