Kampania została w całości przygotowana pro bono, jednak odniosła bardzo duży sukces. Kreacje w kanałach social media dotarły do 4 milionów użytkowników, a liczba wyświetleń przekroczyła 6 milionów. #NaprawdeStraszne przebranie przedstawiające wymarły gatunek stało się gorącym tematem w mediach. Wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) to ponad milion złotych, co oznacza organiczne dotarcie do 4 milionów telewidzów i czytelników.
Z digitalowej wersji maski nosorożca białego północnego udostępnionej jako filtr na Facebooku i Instagramie skorzystali m.in.: Joanna Krupa, Dominika Gwit, Piotr Kędzierski, Żaklina Ta Dinh, Edyta Herbuś oraz Michał Piróg.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Kampanię WWF Polska #NaprawdeStraszne przygotowali:
- DDB Warszawa – kreacja kampanii
- Papaya Films – produkcja
- Paweł Fabiański | Shootme Visual Artists – fotograf
- Redosfx, Wanda Kędzierzawska – kostium/maska
- Pracownia Szumu – PR
- Facebook/Creative Shop – wsparcie kampanii
- OMD – dom mediowy
- More Than Real (Brazylia) – twórcy filtra AR
- Jetline – nośniki digitalowe MORE