W MAKRO artykuły przemysłowe w zupełnie nowej odsłonie

Warszawa, 12 września 2014 r.: MAKRO Cash & Carry zakończyło przebudowę części krakowskiej hali, w której eksponowany jest asortyment artykułów przemysłowych. Przestrzeń ta została podzielona na 5 działów i opiera się na pełnych rozwiązaniach asortymentowych w ramach tematycznych światów.
O autorze
1 min czytania 2014-09-12

W hali nr 6 w Krakowie dokonano zmiany ekspozycji i wizualizacji artykułów przemysłowych, opierającej się na podziale asortymentu na 5 działów tematycznych pod kątem zapotrzebowanie klientów sieci, są to: Sezon, Kuchnia/Gotowanie & Gastro, Biuro & Media, Moda, Wyposażenie i  Zrób To Sam. Ofertę zbudowano w oparciu o kompleksowe rozwiązania dla klientów. Przykładowo asortyment w dziale Kuchnia/Gotowanie & Gastro podzielono według trzech etapów prac odbywających się w kuchni, czyli: przygotowywanie, gotowanie i serwowanie posiłków.

Celem przebudowy jest dostosowanie oferty i ekspozycji produktów przemysłowych do potrzeb klientów tak, aby udogodnić im dokonywanie zakupów. Szczególny nacisk został położony na zagwarantowanie dobrej nawigacji i wyeksponowanie produktów w ramach rozwiązań tematycznych, co ułatwia poruszanie się po dziale, dzięki czemu zakupy są bardziej komfortowe. Regały średniego składu zamieniono na niski skład, natomiast artykuły tekstylne są obecnie oferowane  w ramach konceptu „shop in shop” – wydzielonej przestrzeni nawiązującej do atmosfery sklepów odzieżowych. Dodatkowo, poszczególne działy wyposażono w wyspy tzw. inspiracji, w ramach których prezentowane są najnowsze trendy i kolekcje.

Przebudowa w krakowskiej hali miała formę pilotową. Obecnie prace nad przebudową kolejnych działów rozpoczęły się w kolejnych halach MAKRO, w tym także we flagowej hali sieci. Zlokalizowanej przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie.

Zapraszamy do obejrzenia filmu, który pozwoli Państwu odkryć nasze 5 działów, jakich jeszcze nie znaliście:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się