W nowej kampanii Samsung przypomina o tym, jak ważna jest odpowiednia ilość snu

Wystartowała najnowsza kampania marki Samsung „SleepWell”. Produkcja dotyka ważnego współczesnego problemu społecznego, jakim jest brak odpowiedniej ilości snu.
O autorze
1 min czytania 2023-06-26

W spocie położono duży nacisk na konsekwencje związane z niedoborem snu. Widzimy więc objawy niewyspania, które – lekko przerysowane – wyglądają groteskowo. Zwłaszcza gdy puentuje je bagatelizujący uśmiech. Właśnie ta akceptacja jest problemem adresowanym w kampanii.

Wsparciem w jego rozwiązaniu jest opracowany z ekspertami Poradnik SleepWell by Samsung. Z kolei najnowszy produkt – Samsung Galaxy Watch 5 i 5Pro z funkcją monitorowania snu – przypomina, że samo posiadanie zegarka nie wystarczy. Najwyższy czas wyciągnąć wnioski i zadbać o sen.

– Dzięki temu kampania reklamowa skłania do refleksji, poruszając ważny problem społeczny związany z niedoborem snu – mówi Zofia Tarnawczyk, senior copywriter w Hand Made.

Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych oraz w wybranych kinach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu wideo i kreacji digitalowych oraz projekt dedykowanej strony internetowej. Współpraca obejmuje także działania z ekspertami z Instytutu BezStresu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing